Quote from Guest on 29 July 2011, 23:47Jag hade tänkt att försöka köra SUB10 på VR 2012. Dock har jag blivit bjuden på ett bröllop på lördagen den 16:e juni och därför har jag ingen möjlighet att starta mellan 03-05 när de flesta SUB10 grupperna startar för då hinner jag inte hem till bröllope
Jag hade tänkt att försöka köra SUB10 på VR 2012. Dock har jag blivit bjuden på ett bröllop på lördagen den 16:e juni och därför har jag ingen möjlighet att starta mellan 03-05 när de flesta SUB10 grupperna startar för då hinner jag inte hem till bröllope
Quote from Funbeat user on 29 July 2011, 23:57Niklas; Jag kan tänka mig va på. Leder du träningen från Skåne 😉
Niklas; Jag kan tänka mig va på. Leder du träningen från Skåne 😉
Quote from Funbeat user on 30 July 2011, 00:25Fia; trevligt att du är på. Bor du i Skåne också?
Fia; trevligt att du är på. Bor du i Skåne också?
Quote from Funbeat user on 31 July 2011, 09:11Hej! Lustigt, jag har precis samma dilemma. Ska också på bröllop på lördagen. Har också funderat att starta tidigt på fredag kväll, och köra sub 10. Så jag är på om vi blir ett gäng! Mvh Anders.
Hej! Lustigt, jag har precis samma dilemma. Ska också på bröllop på lördagen. Har också funderat att starta tidigt på fredag kväll, och köra sub 10. Så jag är på om vi blir ett gäng! Mvh Anders.
Quote from Funbeat user on 31 July 2011, 15:52Anders: Trevligt att du är på om vi får ihop ett gäng. Det är en månad kvar innan vi måste anmäla oss. Vi ser hur många som visar intresse.
Anders: Trevligt att du är på om vi får ihop ett gäng. Det är en månad kvar innan vi måste anmäla oss. Vi ser hur många som visar intresse.
Quote from Funbeat user on 1 August 2011, 16:45Klart intressant!
Klart intressant!
Quote from Funbeat user on 1 August 2011, 16:55+1
+1
Quote from Funbeat user on 1 August 2011, 18:16Låter intressant.
Låter intressant.
Quote from Funbeat user on 1 August 2011, 21:42Ja varför inte.
Ja varför inte.
Quote from Funbeat user on 1 August 2011, 23:18Kanon! Nu börjar det bli ett par stycken. Jag väntar med spänning och ser om det blir fler närmsta veckorna.
Kanon! Nu börjar det bli ett par stycken. Jag väntar med spänning och ser om det blir fler närmsta veckorna.