Quote from Funbeat user on 6 August 2011, 07:03Har för mig att jag läste att dom 3 första startgrupperna är vikta till veteraner!? Men nu ska man ju tydligen kunna välja starttid, så det är ju bara att välja första bästa lediga startgrupp. Vad tror ni om att ta 2 korta stopp i Fagerhult och Boviken?
Har för mig att jag läste att dom 3 första startgrupperna är vikta till veteraner!? Men nu ska man ju tydligen kunna välja starttid, så det är ju bara att välja första bästa lediga startgrupp. Vad tror ni om att ta 2 korta stopp i Fagerhult och Boviken?
Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 14:20Ber om ursäkt för att det varit "tyst" i tråden ett tag men jag har haft lite att fundera på angående den SUB10 grupp jag försöker få ihop. Det visar sig (tyvärr?) att mina vänner som ska gifta sig kommer att ha ett tidigt bröllop som startar redan kl. 13
Ber om ursäkt för att det varit "tyst" i tråden ett tag men jag har haft lite att fundera på angående den SUB10 grupp jag försöker få ihop. Det visar sig (tyvärr?) att mina vänner som ska gifta sig kommer att ha ett tidigt bröllop som startar redan kl. 13