Quote from Guest on 3 December 2012, 19:39Någon mer än mig som ibland drabbas av en våldsam lust att ändra träningsupplägg bara för att?
I senaste Runners World kunde man läsa om topptränaren Renato Canova som producerar topplöpare. En tränare som sägs ha tagit inspiration av honom är Lorenzo Ne
Någon mer än mig som ibland drabbas av en våldsam lust att ändra träningsupplägg bara för att?
I senaste Runners World kunde man läsa om topptränaren Renato Canova som producerar topplöpare. En tränare som sägs ha tagit inspiration av honom är Lorenzo Ne
Quote from Funbeat user on 3 December 2012, 19:49Jag vet definitivt vad du menar, även om jag varken är vältränad eller löpare. Som person är jag rent allmänt någon som ofta vill ändra, börja om, prova nytt och andra nyfikna egenskaper som är del av den jag är. Dock är jag som person väldigt envis och o
Jag vet definitivt vad du menar, även om jag varken är vältränad eller löpare. Som person är jag rent allmänt någon som ofta vill ändra, börja om, prova nytt och andra nyfikna egenskaper som är del av den jag är. Dock är jag som person väldigt envis och o
Quote from Funbeat user on 3 December 2012, 20:27@Niklas...
Blir lite nyfiken... på vilket sätt vill du ändra upplägg mot det du använder dig av nu? Ska själv börja på ett 41v långt "grovupplägg" enligt "Mackans" bok, med start i morgon...
@Niklas...
Blir lite nyfiken... på vilket sätt vill du ändra upplägg mot det du använder dig av nu? Ska själv börja på ett 41v långt "grovupplägg" enligt "Mackans" bok, med start i morgon...
Quote from Funbeat user on 3 December 2012, 20:50Jag vill ju egentligen inte ändra något alls. Det har fungerat skitbra med Mackans upplägg hittills och bara det faktum att senaste Runners World även hyllar träningsfilosofin är ju all anledning att fortsätta med det.
Men efter att ha avverkat 89 mil på
Jag vill ju egentligen inte ändra något alls. Det har fungerat skitbra med Mackans upplägg hittills och bara det faktum att senaste Runners World även hyllar träningsfilosofin är ju all anledning att fortsätta med det.
Men efter att ha avverkat 89 mil på
Quote from Funbeat user on 4 December 2012, 05:01Tja, tre gånger i veckan? Tränar efter ett program upplagt av Bruce Tulloh, som jag inte skulle överge för något möjligtvis justera det lite "nedåt" i fråga om mängd och farter
http://en.wikipedia.org/wiki/Bruce_Tulloh
Tja, tre gånger i veckan? Tränar efter ett program upplagt av Bruce Tulloh, som jag inte skulle överge för något möjligtvis justera det lite "nedåt" i fråga om mängd och farter
http://en.wikipedia.org/wiki/Bruce_Tulloh
Quote from Funbeat user on 4 December 2012, 21:44Jag har också Mackans bok och uppskattar verkligen innehållet, men mer ur ett skönlitterärt perspektiv. Jag är ingen träningsprogramsmänniska i den mening att jag slaviskt följer ett upplägg. Kanske speglar mina mediokra resultat min ovilja att träna mer
Jag har också Mackans bok och uppskattar verkligen innehållet, men mer ur ett skönlitterärt perspektiv. Jag är ingen träningsprogramsmänniska i den mening att jag slaviskt följer ett upplägg. Kanske speglar mina mediokra resultat min ovilja att träna mer
Quote from Funbeat user on 4 December 2012, 22:51Att vilja anpassa träningen efter sina egna förutsättningar och mål är ett naturligt steg i utvecklingen. Få rekordhållare säger att de hittade sitt träningsprogram i en löpartidning. Desto fler, för att inte säga 100%, har mejslat fram ett helt eget och
Att vilja anpassa träningen efter sina egna förutsättningar och mål är ett naturligt steg i utvecklingen. Få rekordhållare säger att de hittade sitt träningsprogram i en löpartidning. Desto fler, för att inte säga 100%, har mejslat fram ett helt eget och