Quote from Guest on 11 January 2012, 18:14Hej,
Håller på och utvärderar Funbeat (rolig tjänst!) istället för SportTracks och testade idag första gången att importera ett MTB-pass från min ForeRunner. När jag studerar grafen kan jag se min puls mot klättrade höjdmeter etc, så datan verkar finnas
Hej,
Håller på och utvärderar Funbeat (rolig tjänst!) istället för SportTracks och testade idag första gången att importera ett MTB-pass från min ForeRunner. När jag studerar grafen kan jag se min puls mot klättrade höjdmeter etc, så datan verkar finnas
Quote from Funbeat user on 11 January 2012, 18:24Ingen som vet..?
Ingen som vet..?
Quote from Funbeat user on 11 January 2012, 20:46Funktionen finns inte på funbeat.... Tyvärr.
Funktionen finns inte på funbeat.... Tyvärr.
Quote from ellen olsson on 11 January 2012, 20:51...å andra sidan så är det bara barometrisk höjdmätning som duger. 🙂
...å andra sidan så är det bara barometrisk höjdmätning som duger. 🙂
Quote from Funbeat user on 11 January 2012, 20:55Bara för att det inte är perfekt betyder det inte att det inte är av värde!
Bara för att det inte är perfekt betyder det inte att det inte är av värde!
Quote from Funbeat user on 11 January 2012, 23:13Hehe, helt rätt Anna. Jag har provloggat när jag åkt lift några gånger och det stämmer väldigt bra med verkligheten faktiskt. Helt klart tillräckligt bra för att mäta och följa upp.
Hehe, helt rätt Anna. Jag har provloggat när jag åkt lift några gånger och det stämmer väldigt bra med verkligheten faktiskt. Helt klart tillräckligt bra för att mäta och följa upp.
Quote from Funbeat user on 12 January 2012, 10:15jo Anna det är faktiskt precis vad det betyder tyvärr... min garmin hade nästan tredubbla höjdmeter jämfört med Lidingöloppets officiella siffror och då tycker jag tyvärr klockans höjdmeter är helt utan värde!