Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

En gång i veckan är vi några som brukar träffas på Sundybergs IP och springa tillsammans. Var och en kör för sig, men det är kul att träffas och sporra varandra till stordåd. 🙂

Vanligtvis är det tisdagar, tidig kväll, men mer info kommer så snart det ä

Tidiga tisdagar är en bra tidpunkt imho, det är vanligtvis då jag kör mina intervaller 🙂

Det kanske skulle vara kuligare att köra på Sumpans IP?

Vi har jättekuligt Annica, klart du ska köra med oss! 🙂

Det låter kanon! Varje tisdag kan bli svårt men så ofta jag kan lär jag nog dyka upp 🙂

Det blir ju så att vissa veckor kan man inte. Är vi många ökar ju oddsen att man ändå får sällskap. Lite känsligare om det är som det ofta varit tidigare - ofta bara Lena M och jag. 🙂

Det låter kanon, genomtänkt och bra 🙂

Så många intervaller det finns att leka med, så mycket kul och så lite tid 😀

Ja det är så himla skoj och ett gigantiskt smörgåsbord av varianter att laborera med. Trist att kroppen inte pallar hur mycket sådana som helst. 🙁

Fast det är inte alltid jag springer intervaller bara för att jag springer på bana - är jag inte i slag f

Även jag har ju kört några tirsdagar på SIP. Och det ska det väl bli i år också, bara snön försvinner...

Ja Leif, du också. 🙂 Det lär dröja tyvärr - senaste rapporten från Lena som inspekterat var nedslående. Det stod en fin traktor där när jag sprang förbi sist. Tjyvkoppla..... (H)

Finns vissa indikationer på att det ska bli varmare i nästa vecka så vi får väl hoppas på det.
Hänger gärna på när tillfälle ges 🙂