Quote from Funbeat user on 27 March 2011, 20:09Jättegärna. Det måste gått undan rejält sista veckan för förra helgen var det helt täckt av snö. 🙂
17:30 som vi brukar?
Jättegärna. Det måste gått undan rejält sista veckan för förra helgen var det helt täckt av snö. 🙂
17:30 som vi brukar?
Quote from Funbeat user on 27 March 2011, 21:19Kan inte den här veckan, men kanske hänger på nästa vecka!
Kan inte den här veckan, men kanske hänger på nästa vecka!
Quote from Funbeat user on 27 March 2011, 21:24Kul Tomas - det kommer många tisdagar. 🙂
Kul Tomas - det kommer många tisdagar. 🙂
Quote from Funbeat user on 27 March 2011, 21:28Jag funderar också på att vara med, dock inte denna vecka.
Jag funderar också på att vara med, dock inte denna vecka.
Quote from Funbeat user on 27 March 2011, 21:36Kul Helena! 🙂
Kul Helena! 🙂
Quote from Funbeat user on 27 March 2011, 21:56Jag och lille Filip inspekterade där precis nu ikväll. 80% av varvet går att springa på minst två-tre spår. Kortsidan närmast simhallen är täckt av snöslask/is fortfarande
Jag och lille Filip inspekterade där precis nu ikväll. 80% av varvet går att springa på minst två-tre spår. Kortsidan närmast simhallen är täckt av snöslask/is fortfarande
Quote from Funbeat user on 27 March 2011, 22:01Överväger en visit på tisdag, men jag behöver veta hur det går med min fot innan jag lämnar några definitiva besked 🙂
Överväger en visit på tisdag, men jag behöver veta hur det går med min fot innan jag lämnar några definitiva besked 🙂
Quote from Funbeat user on 27 March 2011, 23:16Oj, då har det verkligen smält undan bra i veckan!
I tisdagskväll var noll banor springbara. Endast de två innerbanorna var springbara på målrakan och delar av kurvan och bortre lång. Ytterbanorna var delvis löpbara, dock ej i första kurvan där det låg en
Oj, då har det verkligen smält undan bra i veckan!
I tisdagskväll var noll banor springbara. Endast de två innerbanorna var springbara på målrakan och delar av kurvan och bortre lång. Ytterbanorna var delvis löpbara, dock ej i första kurvan där det låg en
Quote from Funbeat user on 28 March 2011, 19:12Jag måste tyvärr dra mig ur den här veckan. Det passar inte in i planeringen riktigt. Jag skulle kunna springa på lördag, kl 15 eller 17 (före eller efter min simlektion), om någon vill ha sällskap 🙂
Jag måste tyvärr dra mig ur den här veckan. Det passar inte in i planeringen riktigt. Jag skulle kunna springa på lördag, kl 15 eller 17 (före eller efter min simlektion), om någon vill ha sällskap 🙂
Quote from Funbeat user on 28 March 2011, 19:27OK. Är det någon mer som kan än jag imorgon? Annars avvaktar jag också till nästa vecka och kör på lunchen istället.
OK. Är det någon mer som kan än jag imorgon? Annars avvaktar jag också till nästa vecka och kör på lunchen istället.