Quote from Guest on 6 October 2009, 15:47Äntligen arrangeras det en halvmara i Sundsvallsområdet. 1 maj 2010 går Sundsvall halvmarathon av stapeln. Banan går på Alnö och garanterat fin sträckning utlovas. (Vet av erfarenhet då jag bor 500 m från planerat startområde och har regelbundet sprungit
Äntligen arrangeras det en halvmara i Sundsvallsområdet. 1 maj 2010 går Sundsvall halvmarathon av stapeln. Banan går på Alnö och garanterat fin sträckning utlovas. (Vet av erfarenhet då jag bor 500 m från planerat startområde och har regelbundet sprungit
Quote from Funbeat user on 6 October 2009, 15:57Definitivt! Det är ju tunnsått med långlopp på de här breddgraderna.
Men vore det tänkbart att köra helmaraton om efterfrågan blir tillräcklig?
Dvs med på nåt sätt dubblerad banlängd.PS: vad exakt betyder kartbildens förkortningar "fast - slow - high
Definitivt! Det är ju tunnsått med långlopp på de här breddgraderna.
Men vore det tänkbart att köra helmaraton om efterfrågan blir tillräcklig?
Dvs med på nåt sätt dubblerad banlängd.
PS: vad exakt betyder kartbildens förkortningar "fast - slow - high
Quote from Funbeat user on 6 October 2009, 16:23Låter kul! Håller just nu att träna inför triathlon debut nästa sommar.
Detta blir ett roligt delmål att ha innan sommaren!
Låter kul! Håller just nu att träna inför triathlon debut nästa sommar.
Detta blir ett roligt delmål att ha innan sommaren!
Quote from Funbeat user on 6 October 2009, 21:30Haha Sigge..!!!!.du har så rätt så rätt..! Det skall naturligtvis vara Sundsvall Marathon men även Sundsvall Halvfmarathon som ska gälla...hehe. Vore det så så kommer jag på rotvall naturligtvis...halvorna kan jag kuta här hemma. Glad ändå åt ert nya enga
Haha Sigge..!!!!.du har så rätt så rätt..! Det skall naturligtvis vara Sundsvall Marathon men även Sundsvall Halvfmarathon som ska gälla...hehe. Vore det så så kommer jag på rotvall naturligtvis...halvorna kan jag kuta här hemma. Glad ändå åt ert nya enga
Quote from Mark Kovacs on 7 October 2009, 08:41Naturligtvis! Gillar lopp som ligger på gångavstånd! 🙂
Naturligtvis! Gillar lopp som ligger på gångavstånd! 🙂
Quote from Funbeat user on 7 October 2009, 11:41Jag är med! På tiden att det ordnas ett längre lopp i Sundsvall.
Jag är med! På tiden att det ordnas ett längre lopp i Sundsvall.
Quote from Elias Engqvist on 7 October 2009, 12:03Sigvard: "vad exakt betyder kartbildens förkortningar "fast - slow - high - low"."
Det är nån som sprungit banan med en gps-apparat och sen då ett program behandlade det hela för kartan så märkte det också ut var h*n sprungit snabbast - långsammast och v
Sigvard: "vad exakt betyder kartbildens förkortningar "fast - slow - high - low"."
Det är nån som sprungit banan med en gps-apparat och sen då ett program behandlade det hela för kartan så märkte det också ut var h*n sprungit snabbast - långsammast och v
Quote from Funbeat user on 7 October 2009, 18:59Men vad glad jag blir!!
Utbudet här uppe är inte det bästa. Vi får hoppas på många anmälningar. Det kommer garanterat en från mig!!:D
Men vad glad jag blir!!
Utbudet här uppe är inte det bästa. Vi får hoppas på många anmälningar. Det kommer garanterat en från mig!!:D
Quote from Funbeat user on 7 October 2009, 19:05Jag lägger upp tävlingen och bokar av i min kalender direkt!!! *Jätteglad*
Jag lägger upp tävlingen och bokar av i min kalender direkt!!! *Jätteglad*
Quote from Funbeat user on 3 November 2009, 16:29tjenna
nån som vet var man kommer o springa? springer man upp förbi kyrkan o genar till släda?
Vad är det för kartbild som alla skriver om?
(H)
tjenna
nån som vet var man kommer o springa? springer man upp förbi kyrkan o genar till släda?
Vad är det för kartbild som alla skriver om?
(H)