Quote from Guest on 10 February 2010, 20:40Cyklar och springer på elitmotioners nivå
vad har ni för erfarenheter ??
Själv har pyttelite erfarenhet av Polar.
Tips, förslag, +/- osv
Cyklar och springer på elitmotioners nivå
vad har ni för erfarenheter ??
Själv har pyttelite erfarenhet av Polar.
Tips, förslag, +/- osv
Quote from Funbeat user on 10 February 2010, 20:50Jag har haft en Garmin edge 305. Den var inte värd pengarna. Jag sålde den efter ett halvår. Anledningen var för att jag tyckte det var omständigt att man var tvungen att ladda den hela tiden. GPS funktionen hade jag ingen egentlig nytta av. Jag kollade b
Jag har haft en Garmin edge 305. Den var inte värd pengarna. Jag sålde den efter ett halvår. Anledningen var för att jag tyckte det var omständigt att man var tvungen att ladda den hela tiden. GPS funktionen hade jag ingen egentlig nytta av. Jag kollade b
Quote from Funbeat user on 10 February 2010, 20:54något enkelt och sen i nästa andetag kanske watt 🙂
något enkelt och sen i nästa andetag kanske watt 🙂
Quote from Funbeat user on 10 February 2010, 21:02Jag har en Polar S625X sen fem år tillbaka. Ett par batteribyten är allt underhåll som krävts. Förvånansvärt exakt mätning med fotgrejen och som cykeldator är den alldeles utmärkt. Enda minuset - och det är ett STORT minus - är att den inte trivs särskilt
Jag har en Polar S625X sen fem år tillbaka. Ett par batteribyten är allt underhåll som krävts. Förvånansvärt exakt mätning med fotgrejen och som cykeldator är den alldeles utmärkt. Enda minuset - och det är ett STORT minus - är att den inte trivs särskilt
Quote from Funbeat user on 10 February 2010, 21:06Jag gillar CS600 med Powerenhet som är en kul leksak.
Billig effektmätare som ger mig matnyttig information.
Jag gillar CS600 med Powerenhet som är en kul leksak.
Billig effektmätare som ger mig matnyttig information.
Quote from Funbeat user on 10 February 2010, 21:19Jo men det finns väl enkla wattmätare. Att dom är dyra är en annan femma.
Jo men det finns väl enkla wattmätare. Att dom är dyra är en annan femma.
Quote from Funbeat user on 10 February 2010, 21:29Ja, SRM är dyr o ganska exakt.
Polar Power är billig och fodrar en del injustering.
Ja, SRM är dyr o ganska exakt.
Polar Power är billig och fodrar en del injustering.
Quote from Funbeat user on 11 February 2010, 07:20Personligen föredrar jag Polars produkter.
Har haft Suunto innan jag gick över till Polar, Suunto var en klocka T3c.
Ville dock ha en & samma enhet för all min träning i kombination med cykeldator, så idag jag har en Polar CS600X.En mkt kompetent produ
Personligen föredrar jag Polars produkter.
Har haft Suunto innan jag gick över till Polar, Suunto var en klocka T3c.
Ville dock ha en & samma enhet för all min träning i kombination med cykeldator, så idag jag har en Polar CS600X.
En mkt kompetent produ
Quote from Funbeat user on 11 February 2010, 09:16kommer att få min cs600 idag som jag beställde billigt från USA, hoppas att man blir nöjd och att den inte krånglar, då lönar det sig nog inte...
kommer att få min cs600 idag som jag beställde billigt från USA, hoppas att man blir nöjd och att den inte krånglar, då lönar det sig nog inte...
Quote from Funbeat user on 11 February 2010, 09:53Polar har en suverän support så den delen löser sig.
Knepigare med tullen.
Polar har en suverän support så den delen löser sig.
Knepigare med tullen.