Quote from Funbeat user on 11 February 2010, 11:47Jag kör med Garmin forerunner 305 sedan ett par år och är grymt nöjd. Ingen kadensmätare när jag cyklar men det funkar ändå. Laddar över all träningsdata i sporttracks. Kartan i sporttracks är mer en kul funktion det stora pluset är informationen i klocka
Jag kör med Garmin forerunner 305 sedan ett par år och är grymt nöjd. Ingen kadensmätare när jag cyklar men det funkar ändå. Laddar över all träningsdata i sporttracks. Kartan i sporttracks är mer en kul funktion det stora pluset är informationen i klocka
Quote from Funbeat user on 11 February 2010, 12:11Tack för alla tippso kommentarer.
Jag tror har bestämt mig, kompletterar min S625x med kadensmätare och fortsätter att bli tokigt för att lista ut alla möjliga funktioner, jaja, man lär sig så länge man lever sägs det!!Önskar en trevlig träningshelg ti
Tack för alla tippso kommentarer.
Jag tror har bestämt mig, kompletterar min S625x med kadensmätare och fortsätter att bli tokigt för att lista ut alla möjliga funktioner, jaja, man lär sig så länge man lever sägs det!!
Önskar en trevlig träningshelg ti
Quote from Funbeat user on 11 February 2010, 13:26Vi har en bekant vars barn tog med datorn i sitt bagage på flyget hit idag så det är lugna puckar, skönt om polar i Sverige kan stå för garantier men den biten hoppas man ju att man ska slippa.
Vi har en bekant vars barn tog med datorn i sitt bagage på flyget hit idag så det är lugna puckar, skönt om polar i Sverige kan stå för garantier men den biten hoppas man ju att man ska slippa.