Quote from Funbeat user on 14 November 2010, 12:44Bildäcket tappar bara obetydligt i tryck eftersom det har mångdubbelt så stor volym. Däremot blir ju trycket i cykeldäcket maximalt det tryck som bildäcket hade, dvs typ 2,3 bar, rätt lite.
Bildäcket tappar bara obetydligt i tryck eftersom det har mångdubbelt så stor volym. Däremot blir ju trycket i cykeldäcket maximalt det tryck som bildäcket hade, dvs typ 2,3 bar, rätt lite.
Quote from Funbeat user on 14 November 2010, 16:55Duger bra för mountainbike. Jag har aldrig mer än 2 bar för skogskörning.
Duger bra för mountainbike. Jag har aldrig mer än 2 bar för skogskörning.
Quote from Funbeat user on 14 November 2010, 16:57Finns det många bilar i skogen att slanga ifrån?
Finns det många bilar i skogen att slanga ifrån?
Quote from Lars Ekegård on 14 November 2010, 17:18Tar man från lastbilar eller bussar så blir det ju lite fler bar.
Tar man från lastbilar eller bussar så blir det ju lite fler bar.
Quote from Funbeat user on 14 November 2010, 23:17Viggen hade 12 bar i däcken, fick jag höra av en mekaniker när jag var på F7.
Viggen hade 12 bar i däcken, fick jag höra av en mekaniker när jag var på F7.
Quote from Funbeat user on 14 November 2010, 23:31Så nästa gång man får punka nära F21 eller så, får man se till att ha en blodig köttbit med på cykeln så att hundarna kan distraheras under påfyllningen...
Så nästa gång man får punka nära F21 eller så, får man se till att ha en blodig köttbit med på cykeln så att hundarna kan distraheras under påfyllningen...
Quote from Funbeat user on 14 November 2010, 23:51Glöm inte skyddsvästen så att du kan operera ostört trots störande omgivning.
Glöm inte skyddsvästen så att du kan operera ostört trots störande omgivning.
Quote from Fredric Lagerström on 15 November 2010, 08:51Googlat:
Lastbilar har 8 kg i framhjulen och 9 kg i drivhjulen.
Googlat:
Lastbilar har 8 kg i framhjulen och 9 kg i drivhjulen.
Quote from Funbeat user on 15 November 2010, 09:59Muta hangarhundar? Lycka till!
Runt flygplansdäck har man skyddsburar när man handskas med dem, så var lite försiktig, inte bara med hundarna ...
Muta hangarhundar? Lycka till!
Runt flygplansdäck har man skyddsburar när man handskas med dem, så var lite försiktig, inte bara med hundarna ...
Quote from ellen olsson on 15 November 2010, 15:12Hangarhundarna håller sig till hangarerna. 🙂
Hangarhundarna håller sig till hangarerna. 🙂