Quote from Funbeat user on 15 September 2007, 09:55Hej allihopa! Kul med en surfinggrupp! 🙂
Själv surfade jag för första (och hittils enda) gången på Legian Beach på Bali i våras. Tog en 4 dagars kurs och lärde mig rätt snabbt faktiskt. Men å andra sidan var det väl ganska så perfekta surfingvågor för e
Hej allihopa! Kul med en surfinggrupp! 🙂
Själv surfade jag för första (och hittils enda) gången på Legian Beach på Bali i våras. Tog en 4 dagars kurs och lärde mig rätt snabbt faktiskt. Men å andra sidan var det väl ganska så perfekta surfingvågor för e
Quote from Charlotte Wahlström on 23 September 2007, 18:41Ja visst finns det vågsurf i Sverige, det finns mer än man kan tro.
Bor man o Stockholm så kan man surfa på Torö. Det håller hög klass. Vindar upp mot 10 m/s och sydväst är det riktigt bra. Höjden är helt ok, men kraften är en annan. Jag var där för 1:a
Ja visst finns det vågsurf i Sverige, det finns mer än man kan tro.
Bor man o Stockholm så kan man surfa på Torö. Det håller hög klass. Vindar upp mot 10 m/s och sydväst är det riktigt bra. Höjden är helt ok, men kraften är en annan. Jag var där för 1:a
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 18:35Blev överlycklig när jag hittade den här gruppen! Har själv surfat i 2 månader nere i Sydafrika där jag även jobbade som instruktör. Ska tillbaka för att bli certifierad instruktör nästa vinter.
Problemet är att jag har grym abstinens för tillfället oc
Blev överlycklig när jag hittade den här gruppen! Har själv surfat i 2 månader nere i Sydafrika där jag även jobbade som instruktör. Ska tillbaka för att bli certifierad instruktör nästa vinter.
Problemet är att jag har grym abstinens för tillfället oc
Quote from Fredrik Johansson on 14 May 2010, 15:25Varberg och Åsa är bra ställen på västkusten. Vi ska själva åt det hållet senare i sommar 🙂
Varberg och Åsa är bra ställen på västkusten. Vi ska själva åt det hållet senare i sommar 🙂
Quote from Charlotte Wahlström on 14 May 2010, 16:39Kan tillägga Mölle som oxå ska vara bra enligt vad jag hört (om de nu inte draggat hamnen där ännu) 🙁
Kan tillägga Mölle som oxå ska vara bra enligt vad jag hört (om de nu inte draggat hamnen där ännu) 🙁
Quote from Christian Wahlberg on 20 May 2010, 15:41nejdå, hamnen i Mölle är intakt, men det är hemskt mycket folk när det funkar.
nejdå, hamnen i Mölle är intakt, men det är hemskt mycket folk när det funkar.
Quote from Christian Wahlberg on 20 May 2010, 15:42och stort & kraftfullt blir det i princip aldrig i Sverige. Bara väldigt kul 😉
och stort & kraftfullt blir det i princip aldrig i Sverige. Bara väldigt kul 😉