Quote from Guest on 27 November 2013, 13:11Jogg.se har nu direktimport från Suuntos Movescount. När kommer detta till Funbeat. Bytt från Garmin 310 XT till Suunto Ambit2 och nu blir det flytt till Jogg om det inte blir lättare att föra över. Sporttracks är för segt att köra via.
Mvh
Johan
www.cr
Jogg.se har nu direktimport från Suuntos Movescount. När kommer detta till Funbeat. Bytt från Garmin 310 XT till Suunto Ambit2 och nu blir det flytt till Jogg om det inte blir lättare att föra över. Sporttracks är för segt att köra via.
Mvh
Johan
http://www.cr
Quote from Funbeat user on 27 November 2013, 13:21Bump på den!
Bump på den!
Quote from Lars Mörrby on 27 November 2013, 19:00Även Firstbeat Athlete kan ladda direkt från Movescount, och trainingpeaks.com jobbar också på det. Vill ha.
Även Firstbeat Athlete kan ladda direkt från Movescount, och trainingpeaks.com jobbar också på det. Vill ha.
Quote from Funbeat user on 28 November 2013, 12:59Håller med!
Håller med!
Quote from Funbeat user on 28 November 2013, 21:19Men hur svårt kan det vara att göra som de gjort på
Jogg - utan tredjepartsprogram?!?
Men hur svårt kan det vara att göra som de gjort på
Jogg - utan tredjepartsprogram?!?
Quote from Funbeat user on 3 December 2013, 22:14Jomen jag är också intresserad. Sedan jag flyttade till en mac och och lade ner Sportstracks och dess utmärkta FB-plugg (oberoende) har det blivit obekvämt omständigt att få in passen i FB.
Konstigt att Suunto-stödet saknas när man tom kört FB-utmaningar
Jomen jag är också intresserad. Sedan jag flyttade till en mac och och lade ner Sportstracks och dess utmärkta FB-plugg (oberoende) har det blivit obekvämt omständigt att få in passen i FB.
Konstigt att Suunto-stödet saknas när man tom kört FB-utmaningar
Quote from Funbeat user on 3 December 2013, 23:09Ngn som kollat med supporten här på Funbeat?
Ngn som kollat med supporten här på Funbeat?
Quote from Funbeat user on 9 December 2013, 19:40Jag har gått ifrån polar till Suunto Ambit men missade att det var så krångligt att importera till funbeat. Nu använder jag strava primärt eftersom dom supportar suuntos filformat men skriver ändå in tiderna manuellt i funbeat med hopp om att Suunto delen
Jag har gått ifrån polar till Suunto Ambit men missade att det var så krångligt att importera till funbeat. Nu använder jag strava primärt eftersom dom supportar suuntos filformat men skriver ändå in tiderna manuellt i funbeat med hopp om att Suunto delen
Quote from Funbeat user on 11 December 2013, 22:19Bump!
Bump!
Quote from Funbeat user on 19 December 2013, 12:26Jag skulle också gärna se att detta löses rätt omgående...
Jag skulle också gärna se att detta löses rätt omgående...