Quote from Funbeat user on 4 January 2014, 17:58Blir det api-baserad direktimport från movescount.com, eller måsta man hålla på och kladda med export till lokal dator för att sedan importera till funbeat?
Blir det api-baserad direktimport från movescount.com, eller måsta man hålla på och kladda med export till lokal dator för att sedan importera till funbeat?
Quote from Funbeat user on 6 January 2014, 08:03B-u-m-p!
B-u-m-p!
Quote from Funbeat user on 28 January 2014, 15:28Det blir API-baserat för att det ska bli så enkelt som möjligt för användaren.
Det blir API-baserat för att det ska bli så enkelt som möjligt för användaren.
Quote from Funbeat user on 4 February 2014, 11:58(t+) Otroligt fint att få in det!
(t+) Otroligt fint att få in det!
Quote from Funbeat user on 8 February 2014, 00:12Det låter mycket lovande, nu när både jag och min fru just beställt var sin Ambit2
Det låter mycket lovande, nu när både jag och min fru just beställt var sin Ambit2
Quote from Funbeat user on 10 February 2014, 07:53Finns det någon ungefärlig tid för lansering av funktionen?
Finns det någon ungefärlig tid för lansering av funktionen?
Quote from Funbeat user on 10 February 2014, 12:43Förhoppningsvis handlar det om några veckor. Vi har kunnat påbörja utvecklingen trots att vi fortfarande "manglar" avtal. Suunto har fortfarande bollen angående sista problempunkten i avtalet.
Förhoppningsvis handlar det om några veckor. Vi har kunnat påbörja utvecklingen trots att vi fortfarande "manglar" avtal. Suunto har fortfarande bollen angående sista problempunkten i avtalet.
Quote from Funbeat user on 10 February 2014, 15:32Härligt (t+)
Härligt (t+)
Quote from Funbeat user on 10 February 2014, 15:46Det låter mycket bra, min Ambit2:a dyker upp i morgon 🙂
Det låter mycket bra, min Ambit2:a dyker upp i morgon 🙂
Quote from Funbeat user on 11 February 2014, 10:37Har stora förväntningar på detta, hoppas det löser sig väl!
Har stora förväntningar på detta, hoppas det löser sig väl!