Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelSvårt och sova efter VR natt 2
You need to log in to create posts and topics.

Jag startade VR 22:22 i fredags tog 13,5 timmar på mig (hade inte sovit något på dan innan), slumrade endast 1 timme på lördag eftermiddagen somnade för natten ca 22:30 vaknade vid 06:30 halvslumrade till 8:30 då jag gick upp på söndagen. Höll sen igång h

Jag blir alltid sådär efter långlopp. Kroppen låg och hoppade i sängen igår. Ska försöka yoga eller stretcha länge ikväll så brukar det ge med sig och kroppen varvar ner igen.

Hade oxå förvånande svårt att somna igår söndag kväll. Det kommer jag inte ha ikväll känner jag.

Sov kanske tre timmar före start 03:18, kom i mål vid halv ett. Var pigg till ca 18, sedan successivt svårare att hålla mig vaken alls. Somnade vid åtta-nio någon gång tror jag och sov en normal nattsömn och var pigg hela dagen efter.

Jag har ju födelsedag idag så det kanske var spänning inför den som gjorde mig sömnlös;)

Grattis Jenny!

Nu cyklade ju jag bara en tredjedel av vad ni gjorde i helgen men jag kände lite samma sak. Upplevde samma sak efter halvmaran i maj. Jag tog värktabletter och då kunde jag sova.

Tack:-)
Tog också värktablett sen nässpray men ack nej.
Kan vara fullmånen också:-)

Jag känner igen mig helt och fullt! Jag startade vid 21 på fredagen och kom i mål efter lunch på lördagen. Höll mig sen vaken till 19 och sov ca 12h. Sen igår kväll låg jag klarvaken i säkert 3h innan jag lyckades somna! Brukar detta fenomen fortsätta fle

Vet inte vi får väl se ikväll. Skönt att läsa att man inte är ensam om detta.

Instämmer. Hjärtat kändes som det inte ville lugna ner sig. Typ stresspuls.