Quote from Funbeat user on 20 June 2011, 11:16Jag har sovit jättedjupt och skönt efter samma schema som Fredrik, enda skillnaden var att jag var jäkligt nära att somna i bilen på vägen hem igår (det var Fredrik som körde). Hade aldrig trott att jag skulle kunna somna så tidigt i fredags kväll när jag
Jag har sovit jättedjupt och skönt efter samma schema som Fredrik, enda skillnaden var att jag var jäkligt nära att somna i bilen på vägen hem igår (det var Fredrik som körde). Hade aldrig trott att jag skulle kunna somna så tidigt i fredags kväll när jag
Quote from Funbeat user on 20 June 2011, 11:17Jo, men det är ju natt 2. Första natten sov jag som en björn i 12 timmar. Gud, vad skönt det var. (H:)
Jo, men det är ju natt 2. Första natten sov jag som en björn i 12 timmar. Gud, vad skönt det var. (H:)
Quote from Funbeat user on 20 June 2011, 11:21Jag känner mig fortfarande lite stissig och glatt upprymd trots att det var ett bra tag sedan jag kom i mål. Det beror nog lite på hur mycket tid och utrymme man haft att landa och smälta intrycken också, i lördags kväll när vi kommit hem till mamma och k
Jag känner mig fortfarande lite stissig och glatt upprymd trots att det var ett bra tag sedan jag kom i mål. Det beror nog lite på hur mycket tid och utrymme man haft att landa och smälta intrycken också, i lördags kväll när vi kommit hem till mamma och k
Quote from Funbeat user on 20 June 2011, 11:23Jag bara spekulerar hej vilt här nu känner jag. 😀
Första natten kanske gick lättare att sova än andra eftersom kroppen var lite mer fysiskt utmattad.
Jag bara spekulerar hej vilt här nu känner jag. 😀
Första natten kanske gick lättare att sova än andra eftersom kroppen var lite mer fysiskt utmattad.
Quote from Funbeat user on 20 June 2011, 11:51Känner igen mig precis. I söndags morse när vi kom hem bara däckade jag och sov till långt fram på förmiddagen, men nu i natt var det jättesvårt att sova. Jag tror att det är en post-VR-depression. 😉
Känner igen mig precis. I söndags morse när vi kom hem bara däckade jag och sov till långt fram på förmiddagen, men nu i natt var det jättesvårt att sova. Jag tror att det är en post-VR-depression. 😉
Quote from Funbeat user on 20 June 2011, 12:06Jag har inte lämnat dimman än. Sitter bara här och ler och dagdrömmer fortfarande om upplevelsen utan att orka ta mig för någonting. (H:)
Jag har inte lämnat dimman än. Sitter bara här och ler och dagdrömmer fortfarande om upplevelsen utan att orka ta mig för någonting. (H:)
Quote from Funbeat user on 20 June 2011, 12:07Jag pallrade iaf mig iväg till jobbet, men jag lär ju inte göra många knop idag. 😉
Jag pallrade iaf mig iväg till jobbet, men jag lär ju inte göra många knop idag. 😉
Quote from Funbeat user on 20 June 2011, 12:41Mm, den har tröttheten kan sitta i ett par dagar. Det var likadant efter öppet spår för mig. Bara att respektera att kroppen behöver vila. Det är inte för inte den signalerar trötthet. Lite zombie så där...
Mm, den har tröttheten kan sitta i ett par dagar. Det var likadant efter öppet spår för mig. Bara att respektera att kroppen behöver vila. Det är inte för inte den signalerar trötthet. Lite zombie så där...
Quote from Funbeat user on 20 June 2011, 12:55Jag är också på jobbet men kollar mest lite olika resultat. Har även räknat ut min snitthastighet mellan de olika tidtagningskontrollerna. Mellan Gyllene uttern och Bankeryd snittade jag 12,2km/h (2 stopp)mellan Bankeryd-Hjo snittade jag 31,77km/h (0 stop
Jag är också på jobbet men kollar mest lite olika resultat. Har även räknat ut min snitthastighet mellan de olika tidtagningskontrollerna. Mellan Gyllene uttern och Bankeryd snittade jag 12,2km/h (2 stopp)mellan Bankeryd-Hjo snittade jag 31,77km/h (0 stop
Quote from Funbeat user on 20 June 2011, 13:03Jag är mer trött idag än vad jag var igår. Vad skumt!
Jag är mer trött idag än vad jag var igår. Vad skumt!