Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 20:22Per: Precis. 😀
Per: Precis. 😀
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 20:23Kenny: man kan tro det iaf 😀 😉
Kenny: man kan tro det iaf 😀 😉
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 20:24per: jag fick för mig fel jag med... itne lätt det där.. jag brukar kunna få heta sabrina el sabine.... inte rätt!!
per: jag fick för mig fel jag med... itne lätt det där.. jag brukar kunna få heta sabrina el sabine.... inte rätt!!
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 20:26Lucas: jaha... Nähä... Ok. (L) 😀
Lucas: jaha... Nähä... Ok. (L) 😀
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 20:26Sabina: Några bokstäver på fel ställe kan betyda mycket, väldigt mycket för vissa
Sabina: Några bokstäver på fel ställe kan betyda mycket, väldigt mycket för vissa
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 20:28Vet inte om man ska vara nöjd eller missnöjd med att så snabbt ha gjort intryck som den som är mest dirty. 😀
Vet inte om man ska vara nöjd eller missnöjd med att så snabbt ha gjort intryck som den som är mest dirty. 😀
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 20:29Elin: HAHAHAHAHA (t+)
Elin: HAHAHAHAHA (t+)
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 20:30Elin: Var nöjd 😉
Elin: Var nöjd 😉
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 20:30Elin, du ska vara stolt så klart! Jag önskar att jag kunde vara lika dirty som du är. 😉
Elin, du ska vara stolt så klart! Jag önskar att jag kunde vara lika dirty som du är. 😉
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 20:30Haha, det här kan bli en bra kväll för mig och en sämre för Håkan...finns en ledig plats på armstödet Håkan ->
🙂
Haha, det här kan bli en bra kväll för mig och en sämre för Håkan...finns en ledig plats på armstödet Håkan ->
🙂