Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 00:07men nej jag tycker inte det är så patetiskt, för om nu många hade det där risga håret- som du inte har och inte vill ha, om nu många hade en mage- som du inte har och dessutom de där brillorna - som du inte vill ha och inte har och trotts detta inte har d
men nej jag tycker inte det är så patetiskt, för om nu många hade det där risga håret- som du inte har och inte vill ha, om nu många hade en mage- som du inte har och dessutom de där brillorna - som du inte vill ha och inte har och trotts detta inte har d
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 00:08Fredrik: Du tog orden ur munnen på mig där. 🙂
Fredrik: Du tog orden ur munnen på mig där. 🙂
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 00:10Fredrik helt sant, men det känns som att många familje skapar handlar på IKEA, det klart att många handlar på Ica också men kanske inte lika ofta i par???
fast jag tycker det är värst när de håller på "ååå älskling kan vi köpa den här" älskaling vad ska
Fredrik helt sant, men det känns som att många familje skapar handlar på IKEA, det klart att många handlar på Ica också men kanske inte lika ofta i par???
fast jag tycker det är värst när de håller på "ååå älskling kan vi köpa den här" älskaling vad ska
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 00:13Avundsjuka är en dödssynd. Trist för mig.
Avundsjuka är en dödssynd. Trist för mig.
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 00:14Maria klart det inte är det ärju ett tänken på att du vet vad du vill och vet vad du vill ha:-)
Maria klart det inte är det ärju ett tänken på att du vet vad du vill och vet vad du vill ha:-)
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 00:15Emelie: Det var ett mkt trevligare sätt att se på saken 🙂
Emelie: Det var ett mkt trevligare sätt att se på saken 🙂
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 00:17ja och visst känns det bättre nu???
ja och visst känns det bättre nu???
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 00:18Hans: Ja, jag försöker rycka upp mig. Men när man är 33 börjar tiden springa iväg... Måste omedelbart sluta gå på IKEA, så jag slipper se alla lyckliga par. Får börja hänga på tingsrätten istället o spana in alla snyggingar som lämnar in skiljsmässopapper
Hans: Ja, jag försöker rycka upp mig. Men när man är 33 börjar tiden springa iväg... Måste omedelbart sluta gå på IKEA, så jag slipper se alla lyckliga par. Får börja hänga på tingsrätten istället o spana in alla snyggingar som lämnar in skiljsmässopapper
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 00:19HeppHopp så blev kvällens tema det här:
http://open.spotify.com/track/0cH3Fk2FKjblnoSwAaB1Mw
HeppHopp så blev kvällens tema det här:
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 00:21"Hans: Ja, jag försöker rycka upp mig. Men när man är 33 börjar tiden springa iväg... "
vafan jag är 42 försöker du göra mig deppig nu också
😉
"Hans: Ja, jag försöker rycka upp mig. Men när man är 33 börjar tiden springa iväg... "
vafan jag är 42 försöker du göra mig deppig nu också
😉