Quote from Funbeat user on 16 August 2012, 20:46Erfarenhet!
Erfarenhet!
Quote from ellen olsson on 16 August 2012, 21:02Örebro läns cykelförbund har inget bra "track record" de senaste åren, senast i maj i år. Upplysande läsning finns bl.a. på http://iof1.idrottonline.se/SvenskaCykelforbundet/TavlingMotion/SWE-Cup/Cupnyheter/InformationangaendeinstalldatavlingariOrebro/
Örebro läns cykelförbund har inget bra "track record" de senaste åren, senast i maj i år. Upplysande läsning finns bl.a. på http://iof1.idrottonline.se/SvenskaCykelforbundet/TavlingMotion/SWE-Cup/Cupnyheter/InformationangaendeinstalldatavlingariOrebro/
Quote from ellen olsson on 16 August 2012, 21:07Det bör tilläggas att de ställde in tävlingarna någon dag innan anmälningstiden skulle gå ut och att de flesta klubbar brukar göra sin anmälan sent.
Det förelåg även en viss skepsis pga. tidigare inställda tävlingar med liknande argument.Det är möjligt
Det bör tilläggas att de ställde in tävlingarna någon dag innan anmälningstiden skulle gå ut och att de flesta klubbar brukar göra sin anmälan sent.
Det förelåg även en viss skepsis pga. tidigare inställda tävlingar med liknande argument.
Det är möjligt
Quote from Johannes Winger-Lang on 17 August 2012, 08:37Och problemen med att få tillbaka anmälningsavgifterna.
Och problemen med att få tillbaka anmälningsavgifterna.
Quote from Funbeat user on 17 August 2012, 08:53Och attityden till cyklisterna. "De som borde skämmas är sveriges veterancyklister som inte anmäler sig & kommer och tävlar... bla, bla, bla", som Thybelius uttryckte sig till mig vid kontakt angående senast inställda tävlingar.
Blir förbannad bara jag tä
Och attityden till cyklisterna. "De som borde skämmas är sveriges veterancyklister som inte anmäler sig & kommer och tävlar... bla, bla, bla", som Thybelius uttryckte sig till mig vid kontakt angående senast inställda tävlingar.
Blir förbannad bara jag tä
Quote from Funbeat user on 17 August 2012, 09:11De brukar vara i alperna vid den tiden.
De brukar vara i alperna vid den tiden.
Quote from Funbeat user on 17 August 2012, 18:27Landsdelsmästerskapen sker med ett rullande schema mellan klubbarna så det verkar inte vara någon (bak)tanke bakom beslutet att ge Örebro chansen att arrangera detta.
Jag hoppas att Örebro tar den chansen till fullo och reparerar sitt rykte. Det vore tr
Landsdelsmästerskapen sker med ett rullande schema mellan klubbarna så det verkar inte vara någon (bak)tanke bakom beslutet att ge Örebro chansen att arrangera detta.
Jag hoppas att Örebro tar den chansen till fullo och reparerar sitt rykte. Det vore tr
Quote from ellen olsson on 17 August 2012, 19:04Lite knepigt att de tog på sig Götalandsmästerskapen också...
...fast det ger ju lite fler anmälningar förstås... 😉
Lite knepigt att de tog på sig Götalandsmästerskapen också...
...fast det ger ju lite fler anmälningar förstås... 😉
Quote from Funbeat user on 17 August 2012, 20:03Jag gissar att ingen ville ta det i Götaland.
Jag gissar att ingen ville ta det i Götaland.
Quote from ellen olsson on 17 August 2012, 23:44Det har hänt förut, men då har mer pålitliga arrangörer hoppat in...
Det har hänt förut, men då har mer pålitliga arrangörer hoppat in...