Quote from Guest on 19 November 2007, 23:29Kan bara konstatera att det finns mycket prylar!! Själv hängde jag i Cykligs monter.. ni vet den där Ordun stod.. alltså.. sjukt cool!! (L)(L)
*suck*Någon härifrån som var där??
Kan bara konstatera att det finns mycket prylar!! Själv hängde jag i Cykligs monter.. ni vet den där Ordun stod.. alltså.. sjukt cool!! (L)(L)
*suck*
Någon härifrån som var där??
Quote from ellen olsson on 19 November 2007, 23:39Japp. Ordun har jag ju klämt på förut så jag var mer nyfiken på Åsas Igorre. 🙂
Annars hängde jag mest borta vid CX-tävlingen som "kommissariewannabe"... 😉
Japp. Ordun har jag ju klämt på förut så jag var mer nyfiken på Åsas Igorre. 🙂
Annars hängde jag mest borta vid CX-tävlingen som "kommissariewannabe"... 😉
Quote from Emma Sjöberg on 20 November 2007, 08:09Jag såg dej.. Buff med Herkules på?? Du såg dock så upptagen ut så jag gick inte fram o morsade...
Jag såg dej.. Buff med Herkules på?? Du såg dock så upptagen ut så jag gick inte fram o morsade...
Quote from ellen olsson on 20 November 2007, 08:48Jepp, jag hade Herkulesbuff. Såååå j-a upptagen var jag nog inte förutom möjligen under herrprestigeracet.
Jepp, jag hade Herkulesbuff. Såååå j-a upptagen var jag nog inte förutom möjligen under herrprestigeracet.
Quote from Emma Sjöberg on 20 November 2007, 08:53Åh gissa när jag var där o kikade då?? 😀
Jag var inte heller såå upptagen.. antingen stod jag och kikade, klämde, smekte, kände, luktade, tittade och drömde mej bort i Cykligs monter, *suck* alltså.. Ordun är så grymt cool.... eller så hängde jag i med
Åh gissa när jag var där o kikade då?? 😀
Jag var inte heller såå upptagen.. antingen stod jag och kikade, klämde, smekte, kände, luktade, tittade och drömde mej bort i Cykligs monter, *suck* alltså.. Ordun är så grymt cool.... eller så hängde jag i med
Quote from Lena O on 20 November 2007, 10:34.... där hon INTE kikade, klämde, smekte, kände, luktade, tittade och drömde sig bort - bör jag tillägga!! (#)
.... där hon INTE kikade, klämde, smekte, kände, luktade, tittade och drömde sig bort - bör jag tillägga!! (#)
Quote from Emma Sjöberg on 20 November 2007, 12:51Ops.. ha ha ha.. sorry Gazzah.. 😀
Ops.. ha ha ha.. sorry Gazzah.. 😀
Quote from Mattias Johansson on 20 November 2007, 13:56Stötte på Dennis. Han hejade så glatt och jag tänkte vem f_n är det. Kände så väl igen honom men kunde inte placera... :-$
Stötte på Dennis. Han hejade så glatt och jag tänkte vem f_n är det. Kände så väl igen honom men kunde inte placera... :-$
Quote from Mikaela Lexén on 20 November 2007, 14:49Jodu Linnex, jag såg att du inte kände igen mig, därför presenterade jag mig 😉
Det var ju ett tag sedan vi sågs senast...
Vet bestämt att vi träffats en gång efter Laholm -05, men jag kommer inte på när just nu
Jodu Linnex, jag såg att du inte kände igen mig, därför presenterade jag mig 😉
Det var ju ett tag sedan vi sågs senast...
Vet bestämt att vi träffats en gång efter Laholm -05, men jag kommer inte på när just nu
Quote from Mattias Johansson on 20 November 2007, 15:20Hosthost... har vi(#)
Hosthost... har vi(#)