Quote from Mats Johansson on 20 November 2007, 16:46Körde stafetten på söndagen, riktigt kul!
/J
Körde stafetten på söndagen, riktigt kul!
/J
Quote from ellen olsson on 20 November 2007, 19:05> eller så hängde jag i med Katarina H (du vet hon som spöade Mr J i cykling på söndagen!) o Gazzah i SCFs monter!!
Nej, jag vet inte alls. Hur skulle jag kunna veta vem det är?
Jag känner minst 3 personer som heter Katarina och har ett efternamn som bör
> eller så hängde jag i med Katarina H (du vet hon som spöade Mr J i cykling på söndagen!) o Gazzah i SCFs monter!!
Nej, jag vet inte alls. Hur skulle jag kunna veta vem det är?
Jag känner minst 3 personer som heter Katarina och har ett efternamn som bör
Quote from Lena O on 20 November 2007, 19:50Fredrik: Jo men som Kommissariewannabe hade du haft mer att göra under den fighten än någon tid under helgen 😉
Fredrik: Jo men som Kommissariewannabe hade du haft mer att göra under den fighten än någon tid under helgen 😉
Quote from Fredrik Närenfors on 20 November 2007, 19:52Nu får ni berätta. Nyfiken....
Nu får ni berätta. Nyfiken....
Quote from Lena O on 20 November 2007, 19:56Mr E: Saknade din närvaro i år!
http://www.youtube.com/watch?v=yQ-c5qkcZi0
Mr E: Saknade din närvaro i år!
Quote from Fredrik Närenfors on 20 November 2007, 20:02Den där långhåriga saken med en svensk flagga på ärmen. Var det Katarina H?
Den där långhåriga saken med en svensk flagga på ärmen. Var det Katarina H?
Quote from Mats Andersson on 20 November 2007, 22:21Längst till vänster = Mr Jones
Mitten = Mrs Hill
Längst till höger = "Spanjoren"
Längst till vänster = Mr Jones
Mitten = Mrs Hill
Längst till höger = "Spanjoren"
Quote from Fredrik Närenfors on 20 November 2007, 22:31ohh. shit. den långhåriga saken var alltså mr J 😀
ohh. shit. den långhåriga saken var alltså mr J 😀
Quote from Emma Sjöberg on 21 November 2007, 07:04En hårklippning behövs.. men det är långt till frissan i Laholm (H)
En hårklippning behövs.. men det är långt till frissan i Laholm (H)
Quote from Anders Wallerstedt on 23 November 2007, 13:18Ja,det var gött att strosa runt och titta på allt ögongodis(var där under lördagen). Fastnade dock lite för Fat Boy, om ni såg den. (t+) Tittade även på Flintas nya cyklar(Avélo), fina saker, vill ha en ny tempo-jonne, en Isaac aerotic eller en Avélo spee
Ja,det var gött att strosa runt och titta på allt ögongodis(var där under lördagen). Fastnade dock lite för Fat Boy, om ni såg den. (t+) Tittade även på Flintas nya cyklar(Avélo), fina saker, vill ha en ny tempo-jonne, en Isaac aerotic eller en Avélo spee