Quote from Guest on 14 September 2010, 20:37Ikväll 21:45 är det Sverige springer på TV4 Sport. Jag har hittills inte lyckats se ett enda avsnitt, men ikväll ska det bli av.
Ikväll 21:45 är det Sverige springer på TV4 Sport. Jag har hittills inte lyckats se ett enda avsnitt, men ikväll ska det bli av.
Quote from Funbeat user on 14 September 2010, 20:47Jag såg det igår - för första gången. Gillade snutten jag såg i alla fall 🙂
Jag såg det igår - för första gången. Gillade snutten jag såg i alla fall 🙂
Quote from Funbeat user on 14 September 2010, 21:22Älskar det programmet! missade inte ett avsnitt förra säsongen (L)
Älskar det programmet! missade inte ett avsnitt förra säsongen (L)
Quote from Funbeat user on 14 September 2010, 23:04Jag tycker också det är ett inspirerande program men har också lyckats missa båda avsnitten i höst. Tur det finns TV4 play!
Jag tycker också det är ett inspirerande program men har också lyckats missa båda avsnitten i höst. Tur det finns TV4 play!
Quote from Funbeat user on 15 September 2010, 07:43Åh! Då ska jag också uppdatera mig på tv4 play 🙂
Åh! Då ska jag också uppdatera mig på tv4 play 🙂
Quote from Panama B on 15 September 2010, 08:18Finns programmet bara på "gammel media" inte att ladda ned någonstans?!?!
Finns programmet bara på "gammel media" inte att ladda ned någonstans?!?!
Quote from Funbeat user on 24 June 2011, 10:28Såg precis att TV4 Sport börjar sända repris på detta programmet idag kl 13:30. Om ni inte har något bättre för er på midsommarafton 😀
Såg precis att TV4 Sport börjar sända repris på detta programmet idag kl 13:30. Om ni inte har något bättre för er på midsommarafton 😀
Quote from Funbeat user on 24 June 2011, 13:20Där ser man, tack tack. Och trevlig midsommar till allihopa 😀
Där ser man, tack tack. Och trevlig midsommar till allihopa 😀
Quote from Funbeat user on 24 June 2011, 14:50Gillar ni "Sverige Springer" så borde ni gilla "Spring!" också. Marathon.se och Svd (tror jag) har gjort en liknande serie på 10 avsnitt. Anders Salkai (?) är en lika trevlig skåning som han är i Sverige Springer.
Gillar ni "Sverige Springer" så borde ni gilla "Spring!" också. Marathon.se och Svd (tror jag) har gjort en liknande serie på 10 avsnitt. Anders Salkai (?) är en lika trevlig skåning som han är i Sverige Springer.
Quote from Funbeat user on 24 June 2011, 15:14Det programmet gillar jag också (t+) Kollade igenom alla avsnitt på svt.play nyligen.
Det programmet gillar jag också (t+) Kollade igenom alla avsnitt på svt.play nyligen.