Quote from Guest on 17 December 2011, 12:07Var ligger Sveriges bästa badhus? Jag röstar på Skövde som en kandidat. Fin kombination relax, äventyrsbad och simbassäng.
Var ligger Sveriges bästa badhus? Jag röstar på Skövde som en kandidat. Fin kombination relax, äventyrsbad och simbassäng.
Quote from Funbeat user on 17 December 2011, 12:17Vet inte vilket som är bäst men det är i alla fall INTE Eriksdalsbadet.
Vet inte vilket som är bäst men det är i alla fall INTE Eriksdalsbadet.
Quote from Funbeat user on 17 December 2011, 12:18jepp
jepp
Quote from Funbeat user on 17 December 2011, 12:58Den i Mjölby är mysig för familjeutflykter, men kass att simma i.
Edit: Naturligtvis menar jag Mjölby och inget annat. *vimsig*
Den i Mjölby är mysig för familjeutflykter, men kass att simma i.
Edit: Naturligtvis menar jag Mjölby och inget annat. *vimsig*
Quote from Funbeat user on 17 December 2011, 12:59Jag har aldrig varit i Här. (H) Men Uddevalla har inte det bästa badhuset.
Skulle vilja ha 50m bassäng.
Jag har aldrig varit i Här. (H) Men Uddevalla har inte det bästa badhuset.
Skulle vilja ha 50m bassäng.
Quote from Funbeat user on 17 December 2011, 13:35En massa inten. Då måste jag tillägga att av de badhus jag har besökt så verkar Fyrishov Uppsala) vara det bästa. OK att läktarna kanske är mindre bra men som helhet där äventyrsbadet är stort och avskilt från själva simbassängen gör att jag har bra intry
En massa inten. Då måste jag tillägga att av de badhus jag har besökt så verkar Fyrishov Uppsala) vara det bästa. OK att läktarna kanske är mindre bra men som helhet där äventyrsbadet är stort och avskilt från själva simbassängen gör att jag har bra intry
Quote from Funbeat user on 17 December 2011, 16:52Kan tillägga att Jönköping har en ganska ok anläggning. Dock upptas 50m bassängen till stor del av organiserad verksamhet. Äventyrsbadet är ganska fjuttigt. Relaxavd helt ok.
Borås har en nybyggd och fin simanläggning.
Kan tillägga att Jönköping har en ganska ok anläggning. Dock upptas 50m bassängen till stor del av organiserad verksamhet. Äventyrsbadet är ganska fjuttigt. Relaxavd helt ok.
Borås har en nybyggd och fin simanläggning.
Quote from Funbeat user on 17 December 2011, 17:02Valhallabadet i Göteborg. OS-bassäng och en massa andra roliga pooler (kallbad bland annat).
Valhallabadet i Göteborg. OS-bassäng och en massa andra roliga pooler (kallbad bland annat).
Quote from Funbeat user on 17 December 2011, 18:31Simmade i dag och brukar simma på Borås Simarena, den är fin, dock inte påskotad med några finesser, billigaste möjliga alternativ.
Simmar även på Aq-va-kul i Malmö, inte riktigt samma standard, många år på nacken, säkerligen genomrutten men den har sin
Simmade i dag och brukar simma på Borås Simarena, den är fin, dock inte påskotad med några finesser, billigaste möjliga alternativ.
Simmar även på Aq-va-kul i Malmö, inte riktigt samma standard, många år på nacken, säkerligen genomrutten men den har sin
Quote from Lars Mörrby on 17 December 2011, 19:20Klitterbadet i Falkenberg - 50meters bassäng med saltvatten!
Klitterbadet i Falkenberg - 50meters bassäng med saltvatten!