Quote from Funbeat user on 9 January 2012, 13:57Gävle, så satans kallt i vattnet att man persade av ren chock.
Sämst är Falun, där gick det alltid åt helvete för alla i klubben och det hade det gjort sen tidigt 80-tal (jag var aktiv i mitten av 90-talet). Självklart var nog största problemet att alla
Gävle, så satans kallt i vattnet att man persade av ren chock.
Sämst är Falun, där gick det alltid åt helvete för alla i klubben och det hade det gjort sen tidigt 80-tal (jag var aktiv i mitten av 90-talet). Självklart var nog största problemet att alla
Quote from Funbeat user on 9 January 2012, 14:08har inte varit på många av sveriges badhus, men Jönköping måste vara Smålands bästa!
har inte varit på många av sveriges badhus, men Jönköping måste vara Smålands bästa!
Quote from Funbeat user on 9 January 2012, 16:07Men Lotta då, rutschbanorna i Gustavsvik är kanon! Jag lovar.
Håller med om Lindesberg. Jag simmar där ibland när jag behöver omväxling. Det är trevligt där.
Men Lotta då, rutschbanorna i Gustavsvik är kanon! Jag lovar.
Håller med om Lindesberg. Jag simmar där ibland när jag behöver omväxling. Det är trevligt där.
Quote from Funbeat user on 9 January 2012, 16:11Har inget att jämföra med än Jönköping... men nog är badhuset i jkpg i behov av lite renovering =)
Har inget att jämföra med än Jönköping... men nog är badhuset i jkpg i behov av lite renovering =)
Quote from Funbeat user on 9 January 2012, 16:41Mattias T, var vattnet här i Falun för blött eller var 25:an för lång?
Mattias T, var vattnet här i Falun för blött eller var 25:an för lång?
Quote from Tomas Stöt on 9 January 2012, 19:54@ Lennart
Rutschkanorna vet jag inget om... (H) Inte min grej ..*s*
@ Ryan din hembassäng då 😉 ?
@ Lennart
Rutschkanorna vet jag inget om... (H) Inte min grej ..*s*
@ Ryan din hembassäng då 😉 ?
Quote from Funbeat user on 9 January 2012, 20:56Nej Växjö är ingen bra.
Golvet runt är för halt.
Bassäng har bara 7 banor och är 25m förkort.
Öppna inte förra kl 10 på måndagar
Nej Växjö är ingen bra.
Golvet runt är för halt.
Bassäng har bara 7 banor och är 25m förkort.
Öppna inte förra kl 10 på måndagar
Quote from Funbeat user on 9 January 2012, 21:29http://hem.passagen.se/badarna/
Quote from Funbeat user on 9 January 2012, 21:53@ Ryan: Jag har ju sagt det flera gånger; flytta till Örebro. Här finn det 50-metersbassäng och bra öppettider. Vad väntar du på? (H)
@ Ryan: Jag har ju sagt det flera gånger; flytta till Örebro. Här finn det 50-metersbassäng och bra öppettider. Vad väntar du på? (H)
Quote from Funbeat user on 10 January 2012, 12:11Har Ryan en egen bassäng hemma?
Har Ryan en egen bassäng hemma?