Quote from Guest on 8 August 2010, 20:15Jag använder mest keps för att suga upp huvudsvett och hindra det från att rinna ner i ögonen. Detta borde väl kunna lösas med någon annan anordning som typ svettband?
Nu ser pannband lite för töntiga ut men borde det inte fungera att spänna någon slags g
Jag använder mest keps för att suga upp huvudsvett och hindra det från att rinna ner i ögonen. Detta borde väl kunna lösas med någon annan anordning som typ svettband?
Nu ser pannband lite för töntiga ut men borde det inte fungera att spänna någon slags g
Quote from Camilla Höög on 8 August 2010, 20:25Använd pannband! Att ha ett gummiband runt skallen lär ju inte se bättre ut än ett pannband i alla fall! 🙂
Använd pannband! Att ha ett gummiband runt skallen lär ju inte se bättre ut än ett pannband i alla fall! 🙂
Quote from Funbeat user on 8 August 2010, 20:26Fast ett gummiband kan vara så tunt att det inte syns och är det dessutom transparent så blir det ju osynligt.
Fast ett gummiband kan vara så tunt att det inte syns och är det dessutom transparent så blir det ju osynligt.
Quote from Funbeat user on 8 August 2010, 20:27Solglasögon med svettkant! (H)
Solglasögon med svettkant! (H)
Quote from Funbeat user on 8 August 2010, 20:31Problemet med ett vanligt pannband/svettband är dessutom att det snart blir mättat och då fortsätter svetten att droppa förbi. Med ett icke-absorberande band som bara leder bort svetten så slipper man det problemet.
Idag är hela kepsen svettmättad redan e
Problemet med ett vanligt pannband/svettband är dessutom att det snart blir mättat och då fortsätter svetten att droppa förbi. Med ett icke-absorberande band som bara leder bort svetten så slipper man det problemet.
Idag är hela kepsen svettmättad redan e
Quote from Funbeat user on 8 August 2010, 20:44Såg ett plastband med avledning på sidorna, här på FB.
Kommer inte ihåg vilken tråd.
Såg ett plastband med avledning på sidorna, här på FB.
Kommer inte ihåg vilken tråd.
Quote from Funbeat user on 8 August 2010, 20:59Är det just _gummi_band du vill ha, alltså som fästdelen i simglasögon, eller är det gummiband som i "nått elastiskt runt huvudet som inte syns så mycket"? 😉
Om det är det sistnämnda så kolla bland hårborstar odyl i affären. Där lär finnas tunna hår-/gum
Är det just _gummi_band du vill ha, alltså som fästdelen i simglasögon, eller är det gummiband som i "nått elastiskt runt huvudet som inte syns så mycket"? 😉
Om det är det sistnämnda så kolla bland hårborstar odyl i affären. Där lär finnas tunna hår-/gum
Quote from Funbeat user on 8 August 2010, 21:02finns ju inge skönare än att känna svetten rinna överallt hehe
finns ju inge skönare än att känna svetten rinna överallt hehe
Quote from Funbeat user on 8 August 2010, 21:14Chrsiter: Under en 10km tävling är det ganska obehagligt när du tappar synfältet pga all svett som rinner ner och svider i ögonen 😉
Chrsiter: Under en 10km tävling är det ganska obehagligt när du tappar synfältet pga all svett som rinner ner och svider i ögonen 😉
Quote from Funbeat user on 8 August 2010, 21:15Craft har tunna pannband i nåt microtyg som jag provade under kepsen och det funkade riktigt bra faktiskt. Vanligtvis brukar jag kunna vrida ur pannbandet efter ett träningspass.
Craft har tunna pannband i nåt microtyg som jag provade under kepsen och det funkade riktigt bra faktiskt. Vanligtvis brukar jag kunna vrida ur pannbandet efter ett träningspass.