Quote from Guest on 17 April 2010, 10:22Under årets kalla dagar kutar de allra flesta runt i mössa, som både skyddar mot kyla/vind och tar hand om svett. Jag svettas enormt mycket då jag kutar och nu är det inte mössväder längre, vilket gör att svetten rinner fritt och stör... Därför är jag nyf
Under årets kalla dagar kutar de allra flesta runt i mössa, som både skyddar mot kyla/vind och tar hand om svett. Jag svettas enormt mycket då jag kutar och nu är det inte mössväder längre, vilket gör att svetten rinner fritt och stör... Därför är jag nyf
Quote from Funbeat user on 17 April 2010, 10:32Som många i din länk så använder jag dels Nike löparkeps inköpt på Gtb-varvet förra året eller Bandana (Snusnäsduk sydd som mössa).
Svettas också väldigt mycket och när man tex är ute och dansar vilket jag gör ofta så funkar det bra då också med bandanan
Som många i din länk så använder jag dels Nike löparkeps inköpt på Gtb-varvet förra året eller Bandana (Snusnäsduk sydd som mössa).
Svettas också väldigt mycket och när man tex är ute och dansar vilket jag gör ofta så funkar det bra då också med bandanan
Quote from Funbeat user on 17 April 2010, 10:46Var hittar man bandana? Har varit i diverse sport- och klädaffärer utan att hitta nån.
Var hittar man bandana? Har varit i diverse sport- och klädaffärer utan att hitta nån.
Quote from Funbeat user on 17 April 2010, 10:50Keps, keps, keps!
På vintern har jag buff för att det värmer bättre.
Keps, keps, keps!
På vintern har jag buff för att det värmer bättre.
Quote from Elias Engqvist on 17 April 2010, 10:52Jag har alltid keps på sommaren och nåt varmare på vintern (oftast skidmössa)
Jag har alltid keps på sommaren och nåt varmare på vintern (oftast skidmössa)
Quote from Funbeat user on 17 April 2010, 11:54Keps. Efter ca 1 timme är hela kepsen inklusive skärmen dyblöt av svett.
Keps. Efter ca 1 timme är hela kepsen inklusive skärmen dyblöt av svett.
Quote from Funbeat user on 17 April 2010, 15:50Buff har kommit med ett nytt tyg som ska var mer svalkande. Jag älskar min buff som jag kan använda som pannband, mössa osv! 185 kronro så får du den direkt ner i brevlådan! Och lätt att tvätta
Buff har kommit med ett nytt tyg som ska var mer svalkande. Jag älskar min buff som jag kan använda som pannband, mössa osv! 185 kronro så får du den direkt ner i brevlådan! Och lätt att tvätta
Quote from Funbeat user on 17 April 2010, 16:31Sweat Gutr leder svetten åt sidorna så man slipper få i ögonen.
http://www.sweatgutr.com/
Sweat Gutr leder svetten åt sidorna så man slipper få i ögonen.
Quote from Funbeat user on 17 April 2010, 16:33Jag föredrar cykelkeps och buskiga ögonbryn.
Jag föredrar cykelkeps och buskiga ögonbryn.
Quote from Funbeat user on 17 April 2010, 17:08Använd cyklop...
Använd cyklop...