Quote from Guest on 28 June 2013, 14:52Tänkte kolla om någon har några bra tips på ställen att träna swimrun på. Någon bra sjö med bra löparmöjligheter? Öar som inte ligger allt för långt ut i havet ? Vilka tips som helst tas emot 🙂
Tänkte kolla om någon har några bra tips på ställen att träna swimrun på. Någon bra sjö med bra löparmöjligheter? Öar som inte ligger allt för långt ut i havet ? Vilka tips som helst tas emot 🙂
Quote from Funbeat user on 28 June 2013, 15:02Det finns ett löpspår alldeles intill Hedåsbadet i Sandviken, har för mig att det är ganska kort dock.
Edit: jo det var tydligen bara 2,4 km. 🙁
Cykelbanan längs Årsundavägen är också löpvänlig, men utifrån din presentation gissar jag att asfaltsnötning
Det finns ett löpspår alldeles intill Hedåsbadet i Sandviken, har för mig att det är ganska kort dock.
Edit: jo det var tydligen bara 2,4 km. 🙁
Cykelbanan längs Årsundavägen är också löpvänlig, men utifrån din presentation gissar jag att asfaltsnötning
Quote from Funbeat user on 28 June 2013, 16:26Okej. Aldrig varit där så det kan bli ett besök. Nja, asfalt funkar i nödlägen men inge skoj.
Okej. Aldrig varit där så det kan bli ett besök. Nja, asfalt funkar i nödlägen men inge skoj.
Quote from Funbeat user on 2 July 2013, 14:16Hemlingby/sjön är väl en överflödig kommentar...... Runt Bysjön i Ockelbo sägs det vara ca 14 km, men bara i Byn är det lätt att komma till/i vattnet. Årsunda?
Hemlingby/sjön är väl en överflödig kommentar...... Runt Bysjön i Ockelbo sägs det vara ca 14 km, men bara i Byn är det lätt att komma till/i vattnet. Årsunda?
Quote from Funbeat user on 2 July 2013, 16:50Bra där Per. Gavle ån har sina fina partier.
Bra där Per. Gavle ån har sina fina partier.