Quote from Funbeat user on 24 December 2007, 18:13Skrev ihop en lite berättelse efter att ha deltagit i SAM 2002:
Swiss Alpine Marathon
På mitten av nittiotalet hörde jag talas om en kille som hade sprungit ett helt otroligt lopp i Schweiz. Ett lopp som för det första var 7 mil långt och för det andra
Skrev ihop en lite berättelse efter att ha deltagit i SAM 2002:
Swiss Alpine Marathon
På mitten av nittiotalet hörde jag talas om en kille som hade sprungit ett helt otroligt lopp i Schweiz. Ett lopp som för det första var 7 mil långt och för det andra
Quote from Funbeat user on 26 December 2007, 14:20BRA JOBBAT!!!! Tack för berättelsen:)
BRA JOBBAT!!!! Tack för berättelsen:)
Quote from Urban Nilsson on 26 December 2007, 21:54Coooooolt! Fan vad jag blir sugen att testa!!!
Coooooolt! Fan vad jag blir sugen att testa!!!
Quote from Funbeat user on 27 December 2007, 10:13Jag med! Bra berättelse!
Jag med! Bra berättelse!
Quote from Emma Sjöberg on 28 December 2007, 08:21OJ!!!
Vilken berättelse.. 10 liter dricka å det är för lite.. oj.. ojoj..Jag är skitimpad! å mestempo på 7,20... jojo.. saker är ju relativt! 😀
OJ!!!
Vilken berättelse.. 10 liter dricka å det är för lite.. oj.. ojoj..
Jag är skitimpad! å mestempo på 7,20... jojo.. saker är ju relativt! 😀
Quote from Funbeat user on 28 December 2007, 09:29Tack för berättelsen! Mycket bra skrivet! Platsar inte den där texten i RW? Nu börjar man ju själv dagdrömma om nya äventyr....
Tack för berättelsen! Mycket bra skrivet! Platsar inte den där texten i RW? Nu börjar man ju själv dagdrömma om nya äventyr....
Quote from Funbeat user on 16 April 2008, 07:28Är nu anmäld via Spring Time och valde 78,5Km-sträckan.
Har lagt upp lite detaljer här:
http://www.teamfakta.se/?TitelID=346Det är lätt att anmäla sig, nu har jag bara loppet kvar 🙂
Är nu anmäld via Spring Time och valde 78,5Km-sträckan.
Har lagt upp lite detaljer här:
http://www.teamfakta.se/?TitelID=346
Det är lätt att anmäla sig, nu har jag bara loppet kvar 🙂
Quote from Funbeat user on 15 June 2008, 18:34Favorit i repris.
Hela veckan med vandringar i Sprintimes regi är underbar. (t+)
Loppet ser jag framemot med skräckblandad förtjusning.
Mvh Zandra
Favorit i repris.
Hela veckan med vandringar i Sprintimes regi är underbar. (t+)
Loppet ser jag framemot med skräckblandad förtjusning.
Mvh Zandra