Quote from Funbeat user on 23 December 2009, 20:10Det kanske blir en dns för min del... Nåt som jag förut trott kunde vara ett ömmande åderbråck eller nåt annat oviktigt har idag visat sig vara en djupt sittande lårmuskelsträckning.
Och en sträckning som man har kört upp några gånger lär väl knappast l
Det kanske blir en dns för min del... Nåt som jag förut trott kunde vara ett ömmande åderbråck eller nåt annat oviktigt har idag visat sig vara en djupt sittande lårmuskelsträckning.
Och en sträckning som man har kört upp några gånger lär väl knappast l
Quote from Funbeat user on 23 December 2009, 20:25Med nån enstaka plusgrad nån dag och i övrigt stabilt på minussidan fram till årsskiftet räknar jag med att all snö kommer ligga kvar och underlaget blir lite slirigt. Därtill säger nuvarande prognos att det ska bli svinkalla -12°C på nyårsafton och massa
Med nån enstaka plusgrad nån dag och i övrigt stabilt på minussidan fram till årsskiftet räknar jag med att all snö kommer ligga kvar och underlaget blir lite slirigt. Därtill säger nuvarande prognos att det ska bli svinkalla -12°C på nyårsafton och massa
Quote from Funbeat user on 23 December 2009, 21:16Om du inte redan har läst tråden om dubbskor så är Svenssons Motorverkstad i Läckeby och Smålands motor på Trångsundsvägen ÅF för http://www.maxigrip.se/admin/myfiles/MaxiGrip_Blad_Skodubb.pdf , funkar kanon om du nu inte redan har dubbskor (eller Nike Ai
Om du inte redan har läst tråden om dubbskor så är Svenssons Motorverkstad i Läckeby och Smålands motor på Trångsundsvägen ÅF för http://www.maxigrip.se/admin/myfiles/MaxiGrip_Blad_Skodubb.pdf , funkar kanon om du nu inte redan har dubbskor (eller Nike Ai
Quote from Funbeat user on 30 December 2009, 09:03Tre km testlöp igår och muskelsträckningen gick upp igen. Så det blir dns & mys framför brasan för min del. Men ni får ha det så kul och hoppas detta klara fina väder håller i sig!
Tre km testlöp igår och muskelsträckningen gick upp igen. Så det blir dns & mys framför brasan för min del. Men ni får ha det så kul och hoppas detta klara fina väder håller i sig!
Quote from Funbeat user on 30 December 2009, 09:22Tråkigt för din del.
För oss andra blir det svinkallt (-8°C, 3m/s, soligt), men jag hade fel ovan med "minusgrader fram till årsskiftet" då det faktiskt har varit uppe över nollan några dagar så att snö och is till stor del smält bort på vägarna, och om
Tråkigt för din del.
För oss andra blir det svinkallt (-8°C, 3m/s, soligt), men jag hade fel ovan med "minusgrader fram till årsskiftet" då det faktiskt har varit uppe över nollan några dagar så att snö och is till stor del smält bort på vägarna, och om
Quote from Funbeat user on 31 December 2009, 16:40Hoppade av pga kylan och familjegrillning.
Det var framförallt kylan som avgjorde. Iofs kan man ju springa men så tävlingsinriktad är jag inte.
Hoppade av pga kylan och familjegrillning.
Det var framförallt kylan som avgjorde. Iofs kan man ju springa men så tävlingsinriktad är jag inte.
Quote from Funbeat user on 31 December 2009, 17:09Tjoohoo, det BLEV 35:XX i alla fall... 🙂 (hv) (H)
3:25, 30, 37, 31, 35 (17:39), 45, 37, 41, 31, 28 (18:02) = 35:41 (4a).
Tjoohoo, det BLEV 35:XX i alla fall... 🙂 (hv) (H)
3:25, 30, 37, 31, 35 (17:39), 45, 37, 41, 31, 28 (18:02) = 35:41 (4a).
Quote from Funbeat user on 1 January 2010, 12:28Grattis Markus! Och detta helt utan fartträning och med mycket klädsel. Då kan väl inte 34:xx ligga så låmgt bort en liten bit in på säsongen?
Ska idag ut på promenad inklusive 500 m jogg i snigeltempo. Ska prova öka snigeljoggen med 500 m per dag i två
Grattis Markus! Och detta helt utan fartträning och med mycket klädsel. Då kan väl inte 34:xx ligga så låmgt bort en liten bit in på säsongen?
Ska idag ut på promenad inklusive 500 m jogg i snigeltempo. Ska prova öka snigeljoggen med 500 m per dag i två
Quote from Funbeat user on 1 January 2010, 12:46Markus.. Kanon bra........ 🙂
Markus.. Kanon bra........ 🙂
Quote from Funbeat user on 1 January 2010, 14:15Tack.
Fast nu har det hunnit bli 5-6st fartpass ändå, sen jag den 10 dec skrev (se ovan) att jag inte sprungit snabbt på en månad. Sen hade jag inte så mkt kläder på mig, tunna tights bara på benen och samma på överkroppen + 2st tunna funktions-t-shirts.
Tack.
Fast nu har det hunnit bli 5-6st fartpass ändå, sen jag den 10 dec skrev (se ovan) att jag inte sprungit snabbt på en månad. Sen hade jag inte så mkt kläder på mig, tunna tights bara på benen och samma på överkroppen + 2st tunna funktions-t-shirts.