Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Nej, framtida händelser kommer inte med i exporten.

Funktionen bör vara att när man väljer en framtida tävling/händelse så ska man kunna synkas mot ogle Calendar automatiskt om man valt detta. Från ogle Calendar kommer man vidare till outlook och andra program om man önskar använda dessa.

Det måste väl va

+100 på detta. *Jätteanvändbart* när man har lagt till planerade pass i form av ett program.

Det kunde vara ett enkelt skriva över och inte ett synk - mot en google kalender, t ex. Sedan kan man synka den via ngt synk program mot andra saker; mobilen (go

Jag har tidigare efterfrågat detta och det vore mycket mycket smidigt.

iCal formatet vore ypperligt och kalendern skulle då kunna kommas åt via en webadress på precis samma sätt som man kan dela sina google-calendrar med andra om man så önskar.

Ge oss!!

Ja det vore en toppenfunktion. Gcal är ju spindeln för allt annat i mitt liv så det vore toppen att få in planerad träning oxå.

Jag tror att detta enklast kan lösas genom att använda Goggles Event Publisher. Automatisk synkning är förstås att föredra men detta räcker långt.

Förslaget är att till varje händelse i tävlingskalender så finn en Google-knapp. När man trycker på knappe

Kanske enkelt. Men det betyder att man manuellt måste lägga till varje träningspass man planerar. Eller?

Vill oxå ha!

Jag är också helt för att kunna exportera kalendern (inklusive framtida tillfällen) i ett standardformat som iCal plus att automatiskt synca med Google Calendar.

Det skulle bidra att jag använder funbeat mer...

+1 Detta är den funktionen jag saknar mest på funbeat