Quote from Guest on 30 July 2015, 08:38TEC är ett populärt ultralopp som går i Täby norr om Stockholm på en naturskön bana för 8e året. Banan är blandad med en kortare bit asfalt, grusväg och skogsterräng.
Löparna springer en varvbana om ca 11.5km, start/varvning/mål är vid Ensta Krog. Vid En
TEC är ett populärt ultralopp som går i Täby norr om Stockholm på en naturskön bana för 8e året. Banan är blandad med en kortare bit asfalt, grusväg och skogsterräng.
Löparna springer en varvbana om ca 11.5km, start/varvning/mål är vid Ensta Krog. Vid En
Quote from Funbeat user on 30 July 2015, 08:48Kommer väl ha svårt att hålla mig därifrån 🙂
Kommer väl ha svårt att hålla mig därifrån 🙂
Quote from Funbeat user on 7 August 2015, 11:20Är det nån "officiell" provlöpning inplanerad i höst/vinter? När kommer den att äga rum i så fall?
Tack på förhand! 🙂
Är det nån "officiell" provlöpning inplanerad i höst/vinter? När kommer den att äga rum i så fall?
Tack på förhand! 🙂
Quote from Funbeat user on 12 August 2015, 13:58Det är en lucialöpning, söndagen under luciahelgen brukar vi ha den med 1-3 varv i lugnt tempo eller olika grupper.
Alla är välkomna!
Det är en lucialöpning, söndagen under luciahelgen brukar vi ha den med 1-3 varv i lugnt tempo eller olika grupper.
Alla är välkomna!
Quote from Funbeat user on 12 August 2015, 22:10Toppen! Tack för svar! Kan man anta att provlöpningen blir på själva Lucia-dagen då, eftersom det är en söndag? 🙂
Toppen! Tack för svar! Kan man anta att provlöpningen blir på själva Lucia-dagen då, eftersom det är en söndag? 🙂
Quote from Funbeat user on 13 August 2015, 09:53Enligt plan ja, den 13de men håll utkik här eller hemsidan för att va helt säker! 🙂
Enligt plan ja, den 13de men håll utkik här eller hemsidan för att va helt säker! 🙂
Quote from Funbeat user on 13 August 2015, 22:28Tack, det ska jag absolut göra! (t+) 🙂
Tack, det ska jag absolut göra! (t+) 🙂
Quote from Funbeat user on 21 October 2015, 11:32Nervös. Nybliven ultralöpare som bara sprungit 50km förut 1 gång på den lätta stockholmultrabanan.
Nervös. Nybliven ultralöpare som bara sprungit 50km förut 1 gång på den lätta stockholmultrabanan.
Quote from Funbeat user on 27 October 2015, 12:21Halloj! Finns det något mer bestämt om prov-löpningen? Blir den av på Lucia-dagen den 13 december? Tack på förhand! 🙂
Halloj! Finns det något mer bestämt om prov-löpningen? Blir den av på Lucia-dagen den 13 december? Tack på förhand! 🙂
Quote from Funbeat user on 27 October 2015, 19:38tror det bestämdes till söndagen den 13 alltså Lucia.
Det är Blåfrusen på lördagen, dumt att krocka med den tävlingen.
Själv är jag i Växjö och springer runt en julgran i 24 timmar 😉
tror det bestämdes till söndagen den 13 alltså Lucia.
Det är Blåfrusen på lördagen, dumt att krocka med den tävlingen.
Själv är jag i Växjö och springer runt en julgran i 24 timmar 😉