Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Runt en julgran i 24 timmar??? Får mig att tänka på den där sångleken "Så går vi runt kring en enebärsbusk".
Hoppas att granen i fråga inte står på Stortorget för då lär du bli bra yr i huvudet långt innan det gått 24 timmar! 😀

Luciasöndagen är bestämt! Välkomna till Ensta Krog, tid återkommer vi med men som vanligt uppskattas det till 1 varv i ljus, 1 varv i skymning/mörker och 1 i mörker.

Det är inte säkert att vi hänger med alla varv men banan kommer vara reflexmärkt.

/ Dav

Åh vad bra, tack för besked! Då bokar jag in lite Lucialöpning i Täbyterrängen. 🙂 Väl mött!

Julgranen står inne på Telekonsultarenan och ett varv är 239 m.
Många varv blir det 🙂

Ja, då blir det många varv! Lycka till!

Hej! 🙂 Ser att det ännu inte är någon starttid bestämd för provlöpningen men att varven kommer springas när det är ljust samt när det börjar att skymma. Jag undrar om det betyder en starttid närmare mitt på dagen eller om det blir på morgonen alternativ

Vi bjuder in er till vår årliga Lucialöpning söndagen den 13/12 kl. 10.00, vi möts vid starten i Ensta Krog.
Mellan varven bjuds det på julmust, glögg och kaffe, vi springer 1-3 varv. Alla är välkomna och givetvis kan man avvika eller ansluta när som inna

Varmt välkomna den 11 december kl. 10.00 för vår årliga lucia/provlöpning!

Vi samlas 09.45-09.55 för att dra en kort banbeskrivning samt lite presentation av staben, sedan springer vi i lugnt tempo runt banan som är 11.5km.

Det brukas automatiskt delas

12