Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Årets roligaste terränglopp går i Täby och här springer vi utan andra tekniska hjälpmedel än klocka och på okänd sträcka men jag gissar på strax under 30 minuter som segrartid.

Småstigar, obanat och intervallstart med ett max deltagarantal på 60 löpare.

Nu har anmälningarna börjat komma in och jag bloggade lite idag om varför jag har dragit igång det här projektet. Insamlingsmålet är redan nått till 25% mindre än ett dygn efter att jag la upp hemsidan för tävlingen och det gör mig varm i hjärtat.

Något

Insamlingsmålet är nått och nu uppjusterat. Tack! 😀

Startlistan fylls på sakta men säkert och det gläder mig också. Kan dock konstatera att det kommer bli svårt att få jämna par om det ska dansas men det går nog att åtgärda på de drygt två månader som ä

Wow, vilket härligt upplägg! Segrartid på 30 minuter...får långsamlöpare vara med också?

Självklart får långsamma löpare också vara med. Här exkluderas ingen! Att jag anger tänkt segrartid är bara för att alla ska få en känsla för hur lång tid det kan ta för dom.

Härligt! Var i Täby tänker du hålla hus?

Det finns karta på hemsidan om du klickar dig fram. Men nära Hägernäs hpl.

Döh! Sorry, det gick lite fort där!

Är det säkert att inte ens jag kan springa fel? Jag kommer ju inte ha så många efter mig, om jag har möjlighet att ställa upp... Vore synd om jag för alltid irrar runt i skogarna runt Hägernäs...
Om man inte har någon nummerlapp, kan man anmäla sig ändå?

Det ska vara stört omöjligt att springa fel. Många snitslar blir det.

Du får tillverka en nummerlapp. 🙂 Och nej, du kommer inte sist. Dessutom är det seedad intervallstart och förste löpare i spåret har en förlöpare framför sig första varvet.

Detta