Quote from Funbeat user on 10 April 2013, 07:33Schysst!
Då ska jag anmäla mig, för enligt min almanacka är just den kvällen tom!
Kram,
Jenny
Schysst!
Då ska jag anmäla mig, för enligt min almanacka är just den kvällen tom!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 14 April 2013, 10:52Kul initiativ Mackan! Jag är tyvärr mitt i en flytt då och ska inte trycka in fler saker i min överfulla almanacka. Även om det vore lockande...
Kul initiativ Mackan! Jag är tyvärr mitt i en flytt då och ska inte trycka in fler saker i min överfulla almanacka. Även om det vore lockande...
Quote from Jonny Persson on 18 April 2013, 17:18Synd Åke! Det hade varit trevligt att dig med.
Synd Åke! Det hade varit trevligt att dig med.
Quote from Camilla Maunu on 7 May 2013, 12:30Shit, det här låter ju ascoolt! Ska se om jag kan få ihop logistiken för detta vill jag verkligen uppleva!
Shit, det här låter ju ascoolt! Ska se om jag kan få ihop logistiken för detta vill jag verkligen uppleva!
Quote from Jonny Persson on 13 May 2013, 18:40Hoppas att du kan lösa det Alfred för vi ska ha skoj i terrängen. 🙂
Hoppas att du kan lösa det Alfred för vi ska ha skoj i terrängen. 🙂
Quote from Funbeat user on 9 June 2013, 12:50Får just en känsla av att det kan bli en smula blött i underlaget... 🙂
Undrars just om man ska köra på Inov-8 212 eller VJ Integrator. Kanske ta med båda och bestämma på plats.
Får just en känsla av att det kan bli en smula blött i underlaget... 🙂
Undrars just om man ska köra på Inov-8 212 eller VJ Integrator. Kanske ta med båda och bestämma på plats.
Quote from Jonny Persson on 9 June 2013, 12:59Jag skulle kört 212. Det funkade i våras när banan var betydligt blötare än vad den hinner bli nu. 🙂
Fan vad skoj det här ska bli!
Jag skulle kört 212. Det funkade i våras när banan var betydligt blötare än vad den hinner bli nu. 🙂
Fan vad skoj det här ska bli!
Quote from Funbeat user on 9 June 2013, 14:45Ser fram emot imorrn! 🙂
Ser fram emot imorrn! 🙂
Quote from Funbeat user on 9 June 2013, 18:32Attans vad trist att jag behövde kasta in handduken! En examensceremoni i stadshuset är prioriterat, trist att det skulle krocka...
Jag är sotis på er som springer i morgon och önskar er stort lycka till!
Och ett stort tack till Mackan som dragit igång de
Attans vad trist att jag behövde kasta in handduken! En examensceremoni i stadshuset är prioriterat, trist att det skulle krocka...
Jag är sotis på er som springer i morgon och önskar er stort lycka till!
Och ett stort tack till Mackan som dragit igång de
Quote from Jonny Persson on 9 June 2013, 18:56Tack själv Jenny och synd att det blev förhinder men så kan det vara.
Tack själv Jenny och synd att det blev förhinder men så kan det vara.