Quote from ellen olsson on 11 May 2012, 16:03Den där är inte helt mjuk om du kollar närmare.
Det finns f.ö. få saker bagagelastare misshandlar mer än hårdskalsväskor och det är inte så konstigt då de är både otympliga och tunga samtidigt som de ser ut att tåla mer än de gör.
En Evoc eller liknande
Den där är inte helt mjuk om du kollar närmare.
Det finns f.ö. få saker bagagelastare misshandlar mer än hårdskalsväskor och det är inte så konstigt då de är både otympliga och tunga samtidigt som de ser ut att tåla mer än de gör.
En Evoc eller liknande
Quote from Funbeat user on 16 May 2012, 09:04Norwegian t ex separerar hårt resp mjukt bagage, står det om på deras hemsida.
Norwegian t ex separerar hårt resp mjukt bagage, står det om på deras hemsida.
Quote from Funbeat user on 16 May 2012, 09:22Det innebär väl att de misshandlar hårda väskor och virar in mjuka i silkespapper?
Det innebär väl att de misshandlar hårda väskor och virar in mjuka i silkespapper?
Quote from ellen olsson on 16 May 2012, 09:24De hårda misshandlas garanterat mer. Det är iallafall min erfarenhet efter ett flertal flygresor med olika väskor.
De hårda misshandlas garanterat mer. Det är iallafall min erfarenhet efter ett flertal flygresor med olika väskor.
Quote from Rasmus Olsson on 16 May 2012, 09:29Japp, de kastar gärna ut hårdskalsväskor direkt från flygplanet ned på marken. Det är vad som hände med min väska på Palmas flygplats. Stod i bussen som skulle ta oss från planet till terminalen, när jag såg det hela hända.
Cykeln klarade sig, men det va
Japp, de kastar gärna ut hårdskalsväskor direkt från flygplanet ned på marken. Det är vad som hände med min väska på Palmas flygplats. Stod i bussen som skulle ta oss från planet till terminalen, när jag såg det hela hända.
Cykeln klarade sig, men det va
Quote from Lena O on 16 May 2012, 09:49Jag har också samma erfarenhet att Hårdväskan behandlades hårdare en mjukväskan.
Jag har också samma erfarenhet att Hårdväskan behandlades hårdare en mjukväskan.
Quote from Funbeat user on 16 May 2012, 09:52Och vems väska var det så fall då?? 😉
Och vems väska var det så fall då?? 😉
Quote from Funbeat user on 16 May 2012, 10:36Carbon kan inte böjas utan "bara" knäckas vid ev transportskada eller hur? jag skulle gärna testa en mjuk väska fylld med kläder och cykel, men uppfinna ramskydd i form av klyvda plaströr som man strappar fast på ramen. Hjulen hmm ja där har jag idétorka
Carbon kan inte böjas utan "bara" knäckas vid ev transportskada eller hur? jag skulle gärna testa en mjuk väska fylld med kläder och cykel, men uppfinna ramskydd i form av klyvda plaströr som man strappar fast på ramen. Hjulen hmm ja där har jag idétorka
Quote from Lena O on 16 May 2012, 13:24Andrew: Det var Dennis cykel 2007 när jag hade mjukväskan 🙂
...honest 😉
Andrew: Det var Dennis cykel 2007 när jag hade mjukväskan 🙂
...honest 😉
Quote from Funbeat user on 16 May 2012, 13:29Hrmph 😉
Hrmph 😉