Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumvårrusetTäning inför vårruset
You need to log in to create posts and topics.

Hur tänker ni träna? Vad har ni tänkt er för tid på 5 km (för det är väl det det är?)
Vad kostar det att vara med?

/Trinan

Hej, Undrar var du skall springa vårruset...
För mig e nog JK närmast..har inte anmält mig..men läste om det nå ngn sida de hade om det.-Har iaf planer på det men har inget bra upplägg på löpningen då jag nyss "upptäckt"denna motionsform..(det har varit u

jag ska gå - i Göteborg. Har en tid på 40 min för gång sedan två år tillbaka som jag gärna vill slå... problemet med Göteborg är att det är 10 000 människor det är trångt, tufft att runda alla männsikor. det är ofta barnvagnar i springgrupperna dessutom,

jag ska gå i gävle runt 5 tusen tror jag det var ifjol, gick i visby ifjol det var toppen

Men det måste vara kul oxå..m så mycket folk..eller?? Har en brorsa i Gbg..får se vad han ska.."funderar"

kul och gå på andra ställen än på hemmaplan så att säga

Jo,men det kan vara för långt bort oxå 🙂

det är så sant

Upplägg ngn???

långt o längre som gäller???

kör just nu bara 20 min band..e sååå tråkigt..o för kallt ute..får ont i halsen..så just nu såååå....

Jag ska springa vårruset i halmstad, har tioårsjubileum iår så det har hänt en del sen första gången jag sprang det...

Vi brukar bli 2 grupper från vårt jobb som åker tillsammans och gör det till en trevlig kväll där alla har olika förutsättningar o mål.