Quote from Guest on 21 January 2006, 10:37Hur tänker ni träna? Vad har ni tänkt er för tid på 5 km (för det är väl det det är?)
Vad kostar det att vara med?/Trinan
Hur tänker ni träna? Vad har ni tänkt er för tid på 5 km (för det är väl det det är?)
Vad kostar det att vara med?
/Trinan
Quote from Sven Olof Hanses on 21 January 2006, 10:47Hej, Undrar var du skall springa vårruset...
För mig e nog JK närmast..har inte anmält mig..men läste om det nå ngn sida de hade om det.-Har iaf planer på det men har inget bra upplägg på löpningen då jag nyss "upptäckt"denna motionsform..(det har varit u
Hej, Undrar var du skall springa vårruset...
För mig e nog JK närmast..har inte anmält mig..men läste om det nå ngn sida de hade om det.-Har iaf planer på det men har inget bra upplägg på löpningen då jag nyss "upptäckt"denna motionsform..(det har varit u
Quote from Magnus Ahlstrand on 22 January 2006, 12:20jag ska gå - i Göteborg. Har en tid på 40 min för gång sedan två år tillbaka som jag gärna vill slå... problemet med Göteborg är att det är 10 000 människor det är trångt, tufft att runda alla männsikor. det är ofta barnvagnar i springgrupperna dessutom,
jag ska gå - i Göteborg. Har en tid på 40 min för gång sedan två år tillbaka som jag gärna vill slå... problemet med Göteborg är att det är 10 000 människor det är trångt, tufft att runda alla männsikor. det är ofta barnvagnar i springgrupperna dessutom,
Quote from Lasse Bertilsson on 22 January 2006, 17:22jag ska gå i gävle runt 5 tusen tror jag det var ifjol, gick i visby ifjol det var toppen
jag ska gå i gävle runt 5 tusen tror jag det var ifjol, gick i visby ifjol det var toppen
Quote from Sven Olof Hanses on 22 January 2006, 17:34Men det måste vara kul oxå..m så mycket folk..eller?? Har en brorsa i Gbg..får se vad han ska.."funderar"
Men det måste vara kul oxå..m så mycket folk..eller?? Har en brorsa i Gbg..får se vad han ska.."funderar"
Quote from Lasse Bertilsson on 22 January 2006, 17:38kul och gå på andra ställen än på hemmaplan så att säga
kul och gå på andra ställen än på hemmaplan så att säga
Quote from Sven Olof Hanses on 22 January 2006, 17:59Jo,men det kan vara för långt bort oxå 🙂
Jo,men det kan vara för långt bort oxå 🙂
Quote from Lasse Bertilsson on 22 January 2006, 23:20det är så sant
det är så sant
Quote from Sven Olof Hanses on 23 January 2006, 12:06Upplägg ngn???
långt o längre som gäller???
kör just nu bara 20 min band..e sååå tråkigt..o för kallt ute..får ont i halsen..så just nu såååå....
Upplägg ngn???
långt o längre som gäller???
kör just nu bara 20 min band..e sååå tråkigt..o för kallt ute..får ont i halsen..så just nu såååå....
Quote from Linda Ryen on 23 January 2006, 13:01Jag ska springa vårruset i halmstad, har tioårsjubileum iår så det har hänt en del sen första gången jag sprang det...
Vi brukar bli 2 grupper från vårt jobb som åker tillsammans och gör det till en trevlig kväll där alla har olika förutsättningar o mål.
Jag ska springa vårruset i halmstad, har tioårsjubileum iår så det har hänt en del sen första gången jag sprang det...
Vi brukar bli 2 grupper från vårt jobb som åker tillsammans och gör det till en trevlig kväll där alla har olika förutsättningar o mål.