Quote from Sven Olof Hanses on 23 January 2006, 13:14LöpningsProgram lät spännande..var får man tag på det???"nyfiken"..skulle vilja veta mera...
LöpningsProgram lät spännande..var får man tag på det???"nyfiken"..skulle vilja veta mera...
Quote from Linda Ryen on 23 January 2006, 13:36Jag hittade ett träningsprogram för nybörjare på marathon.se för just halvmaror.
Visste ju inte hur jag skulle lägga upp träningen för långlopp då jag sprungit max 1 mil innan..Prova där...www.marathon.se
Lycka till
Jag hittade ett träningsprogram för nybörjare på marathon.se för just halvmaror.
Visste ju inte hur jag skulle lägga upp träningen för långlopp då jag sprungit max 1 mil innan..
Prova där...www.marathon.se
Lycka till
Quote from Sven Olof Hanses on 23 January 2006, 15:26=) tack
=) tack
Quote from Magnus Ahlstrand on 23 January 2006, 22:17Jag går varje vecka med en kompis 90-100 min pass, vi ska komma igång igen med det imorgon, sedan går jag 30 min ganska ofta för att hålla igång. Frammåt våren blir det ju trevligare... 😉
Jag går varje vecka med en kompis 90-100 min pass, vi ska komma igång igen med det imorgon, sedan går jag 30 min ganska ofta för att hålla igång. Frammåt våren blir det ju trevligare... 😉
Quote from Emma Sjöberg on 24 January 2006, 12:47Jag tänker ge mej på loppet i Gävle!
Är ingen löpare för fem öre, cykling är min grej.
Jag tränar löpning en gång om året... själva loppet 😉
Träningsvärk så innibomben får man..Men nu är vi några som surrat på Piggelin om nån sån där... tre tävlingar
Jag tänker ge mej på loppet i Gävle!
Är ingen löpare för fem öre, cykling är min grej.
Jag tränar löpning en gång om året... själva loppet 😉
Träningsvärk så innibomben får man..
Men nu är vi några som surrat på Piggelin om nån sån där... tre tävlingar
Quote from Per Ögren on 27 January 2006, 13:33Jag brukar springa Vårruset i Jönköping med ett gäng från jobbet. I år satsar jag på att överhuvudtaget kunna springa för jag går på rehabilitering för mitt knä (korsband- och meniskskada...) Jag har precis fått tillstånd att jogga typ max två minuter i s
Jag brukar springa Vårruset i Jönköping med ett gäng från jobbet. I år satsar jag på att överhuvudtaget kunna springa för jag går på rehabilitering för mitt knä (korsband- och meniskskada...) Jag har precis fått tillstånd att jogga typ max två minuter i s
Quote from Sofia Demnert on 27 January 2006, 14:41Jag följer ett program som jag hittade på iform.se (fast jag satsar på en mil istället... Vårruset är ett delmål inför Tjejmilen) Men det finns olika program att välja mellan.
http://www.iform.se/Crosslink.jsp?d=1012&a=4305
Här är en länk till Marathons
Jag följer ett program som jag hittade på iform.se (fast jag satsar på en mil istället... Vårruset är ett delmål inför Tjejmilen) Men det finns olika program att välja mellan.
http://www.iform.se/Crosslink.jsp?d=1012&a=4305
Här är en länk till Marathons
Quote from Per-Ola Hedlund on 28 January 2006, 19:27Karolina
Tack för länkarna - underbart!
Nu blev jag genast sugen på att sprina vårruset i Gbg. Ett färdigt träningsprogramm för en uerfaring löpare- Och det är inte för sent att börja.. Yap ett nytt mål blev det.
Karolina
Tack för länkarna - underbart!
Nu blev jag genast sugen på att sprina vårruset i Gbg. Ett färdigt träningsprogramm för en uerfaring löpare- Och det är inte för sent att börja.. Yap ett nytt mål blev det.
Quote from Funbeat user on 31 March 2007, 20:47Jag har läst de olika tipsen för att komma igång och blev superinspirerad. Idag har jag joggat för första gången på många år. Jag har tränat ganska mycket sedan i början av januari, men inte löpning utan motionscykel, crosstrainer, spinning och stavgång.
Jag har läst de olika tipsen för att komma igång och blev superinspirerad. Idag har jag joggat för första gången på många år. Jag har tränat ganska mycket sedan i början av januari, men inte löpning utan motionscykel, crosstrainer, spinning och stavgång.
Quote from Funbeat user on 10 May 2007, 08:18Nu borde en del av er ha gjort bort Vårruset för i år. Hur gick det? Själv ska jag vara med i Umeå och det är den 29 maj, så det är ett tag kvar ännu.
Nu borde en del av er ha gjort bort Vårruset för i år. Hur gick det? Själv ska jag vara med i Umeå och det är den 29 maj, så det är ett tag kvar ännu.