Quote from Guest on 27 March 2012, 09:27Hallo kollegor!
Jag har nu när våren så smått är i antågande märkt att jag blir väldigt tårögd när jag springer. Även fast vädret är fantastiskt och Mitt elljusspår äntligen är torrt och fint så beror inte tårarna på det 😀
Jag är inte allergisk eller k
Hallo kollegor!
Jag har nu när våren så smått är i antågande märkt att jag blir väldigt tårögd när jag springer. Även fast vädret är fantastiskt och Mitt elljusspår äntligen är torrt och fint så beror inte tårarna på det 😀
Jag är inte allergisk eller k
Quote from Funbeat user on 27 March 2012, 09:37Jag har enorma problem med det.. helst under våren. Vet inte om det är för att jag är ovan. För min del så beror det ofta på temperatur och blåst. Det räcker med en liten vind så gråter jag.. likadant i början när jag springer och inte är riktigt uppvärmd
Jag har enorma problem med det.. helst under våren. Vet inte om det är för att jag är ovan. För min del så beror det ofta på temperatur och blåst. Det räcker med en liten vind så gråter jag.. likadant i början när jag springer och inte är riktigt uppvärmd
Quote from Funbeat user on 27 March 2012, 09:39Kallt och blåsigt -> tårar i ögonen. Blir så mitt i vintern med 2 dm snö, så jag tror inte det är pollen...
Kallt och blåsigt -> tårar i ögonen. Blir så mitt i vintern med 2 dm snö, så jag tror inte det är pollen...
Quote from Funbeat user on 27 March 2012, 09:43Stark sol = tårar i ögonen på mig.
Stark sol = tårar i ögonen på mig.
Quote from Funbeat user on 27 March 2012, 09:51Moa, för mig är det nog mest i början av passet också. Innan kroppen är riktigt varm.
Moa, för mig är det nog mest i början av passet också. Innan kroppen är riktigt varm.
Quote from Funbeat user on 27 March 2012, 10:10Jag har precis samma "problem", dock endast på vårkanten. Har jag inte tvättat av mig sminket innan löprundan, kommer jag hem och ser ut som en tvättbjörn... Inte undra på att folk sneglar konstigt på mig ibland när jag kommer springandes.. 😉
Jag har precis samma "problem", dock endast på vårkanten. Har jag inte tvättat av mig sminket innan löprundan, kommer jag hem och ser ut som en tvättbjörn... Inte undra på att folk sneglar konstigt på mig ibland när jag kommer springandes.. 😉
Quote from Funbeat user on 27 March 2012, 10:14Det finns speciella "löparglasögon" om man har problem med detta. Tyvärr ser man ut som en medlem i Star Trek i de flesta modeller jag sett i löpbutiker så jag blir hellre lite tårögd än gör mina medmänniskor tårögda av skratt, visserligen förlänger ett s
Det finns speciella "löparglasögon" om man har problem med detta. Tyvärr ser man ut som en medlem i Star Trek i de flesta modeller jag sett i löpbutiker så jag blir hellre lite tårögd än gör mina medmänniskor tårögda av skratt, visserligen förlänger ett s
Quote from Funbeat user on 27 March 2012, 10:20@hanna, därför jag klokt nog aldrig använder smink.. Det är så omständigt. =)
Men som nån klok sa, ett skratt förlänger livet.. så vi får väl bjuda på tvättbjörneansikten och töntglasögon.. Det är väl kul att få blickar efter sig.. hum..
🙂Jag försöke
@hanna, därför jag klokt nog aldrig använder smink.. Det är så omständigt. =)
Men som nån klok sa, ett skratt förlänger livet.. så vi får väl bjuda på tvättbjörneansikten och töntglasögon.. Det är väl kul att få blickar efter sig.. hum..
🙂
Jag försöke
Quote from Funbeat user on 27 March 2012, 10:41För er som vill springa med glasögon kan jag rekommendera dessa
http://www.blizeyewear.se/active/eyewear/pursuit-xt
Jag har dem till spring, cykel och skidåkning. Det är ganska billiga och det är lätt att byta glas till andra färger 😀
För er som vill springa med glasögon kan jag rekommendera dessa
http://www.blizeyewear.se/active/eyewear/pursuit-xt
Jag har dem till spring, cykel och skidåkning. Det är ganska billiga och det är lätt att byta glas till andra färger 😀
Quote from Funbeat user on 27 March 2012, 10:46Prövade sportglasögon från Vapro
http://www.vapro.se/produkter.asp
Tyckte inte att det hjälpte.
Prövade sportglasögon från Vapro
http://www.vapro.se/produkter.asp
Tyckte inte att det hjälpte.