Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Rodd 2,489 km
Cykel 18,13 km
Löpning 5,03 km

totalt 25,649 km.

Tyvärr kunde jag inte hålla tiden för sista växlingen då alla 6 löpband var upptagna, det blev säkert det dubbla. I ren ilska sprang jag som en galning.

Lite tråkigt att jag rodde bättre oc

Riktigt kul att se!
Mycket jämna resultat just nu från oss alla!
Iordningställer listan imorgon (onsdag) då jag vet att det är några till som vill/försöker få till sina resultat.

Fint jobbat!

Jimmy - Jag kör på en Sports Art fitness C570U cykel - har du någon koll på vad W är på den jämfört med andra. Hastighet relateras enbart till kadens på denna cykel

Så, då har jag kört morgonpasset:

Rodd 10min: 2598m (Concept 2)
Cykel 30min: 17000m
Löpning: 4580m

Totalt:24178m

Bättre på rodd och löpningen men cykeln vet jag inte vad som hände, hade en snittpuls som låg nästan 10slag över förra gången men 400m kort

Här kommer dagens resultat

Rodd 2726
Cykel 17910
Löpning 4750
Summa 25386

Oj, hade nästan glömt bort den här tråden.
Jag återkommer med ett resultat i nästa vecka.

Det verkar som att själva tävlingen är nedlagd eller? Såg iaf ingen sammanställning efter att jag körde under några veckor i januari.

Finns uppdatering etc, men alla inkl mig själv tycktes ha haft fullt fokus på en massa annat så tog sonika ett kort tajm out. Men ev tider räknas in ändock för de få tappra.

Ni som redan ÄR grymma på innetriathlon kanske vill ställa upp i min innetriathlontävling på RW-bloggen?

http://www.runnersworld.se/blogs/karintri/tavling-karin-tri-s-innetriathlon.htm

Är det någon som har koll på hur kalibreringen av sträckangivelsen på motionscyklar brukar göras/har gjorts historiskt? Körde idag ett väldigt, väldigt lugnt pass efter en segdragen förkylning. Lägre level, lägre kadens..... ändå så hamnar jag på 17,4km e