Quote from Guest on 19 June 2011, 14:34Körde Vättern med start på lördagen 18:e men den tävling jag reggat "Vätternrundan" har ju datum 17:e... Går det att ändra så jag kan koppla min runda på rätt datum eller måste jag skriva att jag körde den 17:e???
//Fredrik
Körde Vättern med start på lördagen 18:e men den tävling jag reggat "Vätternrundan" har ju datum 17:e... Går det att ändra så jag kan koppla min runda på rätt datum eller måste jag skriva att jag körde den 17:e???
//Fredrik
Quote from Magnus Gelang on 19 June 2011, 14:44Jag tror att om du först reggar den på rätt tävlingsdag (alltså fel dag för dig) och sen går in och redigerar så kommer tävlingskopplingen med. Tror jag.
Jag tror att om du först reggar den på rätt tävlingsdag (alltså fel dag för dig) och sen går in och redigerar så kommer tävlingskopplingen med. Tror jag.
Quote from Funbeat user on 19 June 2011, 14:51Du kan ändra till vilket datum du vill. Det går även att ändra datum i det ögonblick man lägger in tävlingen i kalendern.
Du kan ändra till vilket datum du vill. Det går även att ändra datum i det ögonblick man lägger in tävlingen i kalendern.
Quote from Funbeat user on 19 June 2011, 15:17Jag har ett annat problem. Jag startade den 17 och gick i mål den 18. Vilken dag ska jag regga?
Jag har ett annat problem. Jag startade den 17 och gick i mål den 18. Vilken dag ska jag regga?
Quote from Funbeat user on 19 June 2011, 16:38Jenny: Regga den dagen som får mest timmar.
(så funkar det även när man jobbar nattskift som börjar 22:00 ena dagen och slutar klockan 06:00 nästa dag, då anses man jobba på dagen efter man började och vara "ledig" den dagen man går på skiftet)
Jenny: Regga den dagen som får mest timmar.
(så funkar det även när man jobbar nattskift som börjar 22:00 ena dagen och slutar klockan 06:00 nästa dag, då anses man jobba på dagen efter man började och vara "ledig" den dagen man går på skiftet)
Quote from Funbeat user on 19 June 2011, 16:55Regga den som du vill. Väljer du tävlingens datum kan du koppla den och ändra datumet om du vill efteråt. Jag hade reggat på startdatum, men smaken är olika.
Regga den som du vill. Väljer du tävlingens datum kan du koppla den och ändra datumet om du vill efteråt. Jag hade reggat på startdatum, men smaken är olika.
Quote from Funbeat user on 19 June 2011, 17:06Skulle också ta startdatum, men gör som du vill!
Skulle också ta startdatum, men gör som du vill!
Quote from Elias Engqvist on 19 June 2011, 20:20Jag tycker det är självklart att regga på startdatum - men det finns inga måste - du kan regga den på julafton om du vill!
Jag tycker det är självklart att regga på startdatum - men det finns inga måste - du kan regga den på julafton om du vill!
Quote from Funbeat user on 19 June 2011, 20:32Hur gör man då när man är med i en stafett som börjar på kvällen, men man springer själv på natten nästa dag?
Hur gör man då när man är med i en stafett som börjar på kvällen, men man springer själv på natten nästa dag?
Quote from Funbeat user on 19 June 2011, 20:35Det är väl precis det vi har gjort? Jag hade reggat på startdatum. När jag startade.
Det är väl precis det vi har gjort? Jag hade reggat på startdatum. När jag startade.