Quote from Elias Engqvist on 19 June 2011, 20:57Det är ju ens egen löpning man reggar så det är ens egen starttid som räknas (enl. mig)
Det är ju ens egen löpning man reggar så det är ens egen starttid som räknas (enl. mig)
Quote from Funbeat user on 20 June 2011, 01:49Nä, tävlingskopplingen försvinner och det kommer nya förslag på andra tävlingar när jag försöker ändra datum. Jag kanske cyklade i fredags..? Trött!
Nä, tävlingskopplingen försvinner och det kommer nya förslag på andra tävlingar när jag försöker ändra datum. Jag kanske cyklade i fredags..? Trött!
Quote from Magnus Gelang on 20 June 2011, 08:50Jag har för mig att jag bara ignorerade (eller svarade "ingen av dessa tävlingar") när jag flyttade en tävling och att då kopplingen fanns kvar.
Jag har för mig att jag bara ignorerade (eller svarade "ingen av dessa tävlingar") när jag flyttade en tävling och att då kopplingen fanns kvar.
Quote from Camilla Höög on 20 June 2011, 08:53Japp, det funkar. Koppla tävlingen på rätt dag och spara. Öppna igen och ändra datum så är kopplingen kvar.
Japp, det funkar. Koppla tävlingen på rätt dag och spara. Öppna igen och ändra datum så är kopplingen kvar.
Quote from Funbeat user on 21 June 2011, 12:36Japp! Nu funkade det. Tordes inte ändra så tidigare. Tack alla!
Japp! Nu funkade det. Tordes inte ändra så tidigare. Tack alla!
Quote from Funbeat user on 28 June 2011, 09:47Tack för instruktionen, jag vågade inte heller ändra innan, men nu är VR eggat på rätt dag och allt känns bra.
Tack för instruktionen, jag vågade inte heller ändra innan, men nu är VR eggat på rätt dag och allt känns bra.