Quote from Guest on 5 July 2009, 20:06Man skall tydligen ha läkarintyg för att få starta. Jag har ett läkarintyg på svenska. Någon som har erfarenhet om vad som krävs?
Man skall tydligen ha läkarintyg för att få starta. Jag har ett läkarintyg på svenska. Någon som har erfarenhet om vad som krävs?
Quote from Funbeat user on 5 July 2009, 20:16Hej Lars-Åke.
Jag talar så gott som flytande franska.
Har deltagit i bra över 50 tävlingar i landet.De har officiella regler, men som annars finns alternativa lösningar.
Bokstavstolkningar kan vara festliga.
Maila mig direkt så kan jag ge dig ett ant
Hej Lars-Åke.
Jag talar så gott som flytande franska.
Har deltagit i bra över 50 tävlingar i landet.
De har officiella regler, men som annars finns alternativa lösningar.
Bokstavstolkningar kan vara festliga.
Maila mig direkt så kan jag ge dig ett ant
Quote from Funbeat user on 5 July 2009, 22:54@Lars-Åke.
Ska spinga Medoc Marathon i september. Är det tänkt. Fick ett intyg på franska från kansliet som min företagsläkare satte en kråka på som jag sedan skickade in och som dom godkände. Kan skicka dig det underlaget om du vill. PM mig din email så
@Lars-Åke.
Ska spinga Medoc Marathon i september. Är det tänkt. Fick ett intyg på franska från kansliet som min företagsläkare satte en kråka på som jag sedan skickade in och som dom godkände. Kan skicka dig det underlaget om du vill. PM mig din email så
Quote from Funbeat user on 5 July 2009, 23:29Och om dessa två herrar inte givit tillräckligt med underlag, så kan även jag bistå med mall för läkarintyg. Jag gick till min distriktsläkare och hostade 3 gånger (typ). Han satte sin signatur på intyget till en kostnad av 250 kronor. Läkarintyget är en
Och om dessa två herrar inte givit tillräckligt med underlag, så kan även jag bistå med mall för läkarintyg. Jag gick till min distriktsläkare och hostade 3 gånger (typ). Han satte sin signatur på intyget till en kostnad av 250 kronor. Läkarintyget är en
Quote from Funbeat user on 6 July 2009, 09:35Jag är nog mer nyfiken på vilka lopp du funderar på L-Å..
Jag är nog mer nyfiken på vilka lopp du funderar på L-Å..
Quote from ellen olsson on 6 July 2009, 12:44Jag brukar fixa en kopia på min triathlonlicens då det är billigare och enklare.
Jag brukar fixa en kopia på min triathlonlicens då det är billigare och enklare.
Quote from Funbeat user on 6 July 2009, 22:03Tack för info om läkarintyg.
Tänkte springa Merrell Sky Race i Serre Chevalier på söndag. Skall visst vara ett fint lopp med tre rejäla bergspass.
Tack för info om läkarintyg.
Tänkte springa Merrell Sky Race i Serre Chevalier på söndag. Skall visst vara ett fint lopp med tre rejäla bergspass.
Quote from Funbeat user on 6 July 2009, 22:21Har bara sprungit Paris Marathon...men håller det som Nr 3 av mina utländska. (New York och London före..typ). Man springer genom verkligt historisk mark och får väl se alla sevärdheterna i stan ...men visst finns det tråkiga bostadsområden här också som
Har bara sprungit Paris Marathon...men håller det som Nr 3 av mina utländska. (New York och London före..typ). Man springer genom verkligt historisk mark och får väl se alla sevärdheterna i stan ...men visst finns det tråkiga bostadsområden här också som
Quote from Funbeat user on 6 July 2009, 22:54Vad härligt L-Å! Jag har själv sprungit loppet, men då hette det Fila Sky Race och hade en kortare sträckning (48 km). Otroligt vacker bana med start och mål i charmiga Serre Chevalier-dalen. Roligt också att du ska dit i år då loppet samlar världseliten
Vad härligt L-Å! Jag har själv sprungit loppet, men då hette det Fila Sky Race och hade en kortare sträckning (48 km). Otroligt vacker bana med start och mål i charmiga Serre Chevalier-dalen. Roligt också att du ska dit i år då loppet samlar världseliten
Quote from ellen olsson on 7 July 2009, 13:13Luc Alphand är bygdens hjälte och han driver bl.a. restaurang(er) och bryggeri med sin bror.
Kolla med arrangören om det finns möjlighet att skriva på ett intyg (décharge) som fråntar dem allt juridiskt ansvar själv istället. Många arrangörer erbjuder de
Luc Alphand är bygdens hjälte och han driver bl.a. restaurang(er) och bryggeri med sin bror.
Kolla med arrangören om det finns möjlighet att skriva på ett intyg (décharge) som fråntar dem allt juridiskt ansvar själv istället. Många arrangörer erbjuder de