Quote from Guest on 13 August 2009, 09:02Det dyker upp mängder med både små och stora lopp som trådar i t ex löpningsgruppen. Jag skulle vilja sålla ut dem ungefär på samma sätt som jag styr över vilka som bor nära mig. T ex om jag vill bara se tävlingar på en femmilsradie så skulle jag bespara
Det dyker upp mängder med både små och stora lopp som trådar i t ex löpningsgruppen. Jag skulle vilja sålla ut dem ungefär på samma sätt som jag styr över vilka som bor nära mig. T ex om jag vill bara se tävlingar på en femmilsradie så skulle jag bespara
Quote from Funbeat user on 13 August 2009, 09:12Om platsen hade visats i översikten där man har sina olästa diskussioner så kunde man lättare ha sållat bort fler!
Om platsen hade visats i översikten där man har sina olästa diskussioner så kunde man lättare ha sållat bort fler!
Quote from Jan Lundquist on 13 August 2009, 09:14Också en bra idé!
Också en bra idé!
Quote from ellen olsson on 13 August 2009, 09:19Jag är mest intresserad av utländska tävlingar/lopp. Allt intressant i Sverige brukar man ändå höra talas om på något sätt.
Jag skulle även vilja slippa se lopp som är kortare än en viss sträcka.
Det enklaste är förmodligen att gå ur gruppen "Löpning".
Jag är mest intresserad av utländska tävlingar/lopp. Allt intressant i Sverige brukar man ändå höra talas om på något sätt.
Jag skulle även vilja slippa se lopp som är kortare än en viss sträcka.
Det enklaste är förmodligen att gå ur gruppen "Löpning".
Quote from Funbeat user on 13 August 2009, 09:29Jag skulle önska att tävlingar är tävlingar(ej diskussioner) och finns under tabben med tävlingar. Där skulle det vara olika finurliga filtreringar och sätt att se om man har olästa/lästa kommentarer mm.
Förstår inte riktigt meningen att ha dessa kopplade
Jag skulle önska att tävlingar är tävlingar(ej diskussioner) och finns under tabben med tävlingar. Där skulle det vara olika finurliga filtreringar och sätt att se om man har olästa/lästa kommentarer mm.
Förstår inte riktigt meningen att ha dessa kopplade
Quote from Bjarne Lewin on 13 August 2009, 11:19Senast igår dök det upp en för mig intressant tävling, som jag inte hittat annars. En funktion för att kunna gallra hade däremot varit välkommen.
Senast igår dök det upp en för mig intressant tävling, som jag inte hittat annars. En funktion för att kunna gallra hade däremot varit välkommen.
Quote from Funbeat user on 13 August 2009, 11:45Ja så kan det ju säkert vara, men ska man väga för och nackdelar:
-Alla tävlingar ett klick bort
-2 klick för varenda tävlingså vet jag vad jag väljer. Men det var bara min tanke om det hela.
Ja så kan det ju säkert vara, men ska man väga för och nackdelar:
-Alla tävlingar ett klick bort
-2 klick för varenda tävling
så vet jag vad jag väljer. Men det var bara min tanke om det hela.
Quote from Bjarne Lewin on 13 August 2009, 11:50Använd listan över diskussioner där du har olästa inlägg, så halverar du antalet klick för tävlingar 🙂
För min del så klickar jag hellre bort tävlingar än missar den jag hittade igår 😉
Använd listan över diskussioner där du har olästa inlägg, så halverar du antalet klick för tävlingar 🙂
För min del så klickar jag hellre bort tävlingar än missar den jag hittade igår 😉
Quote from Funbeat user on 13 August 2009, 11:54Jag är så snabb att accessa listan över diskussioner med olästa att det bara hinner dyka upp en tävling i taget. 🙂
Du kan använda listan över tävlingar efter att du använt listan över diskussioner med olästa. 😉
Edit Så slipper du även riskera att miss
Jag är så snabb att accessa listan över diskussioner med olästa att det bara hinner dyka upp en tävling i taget. 🙂
Du kan använda listan över tävlingar efter att du använt listan över diskussioner med olästa. 😉
Edit Så slipper du även riskera att miss
Quote from Bjarne Lewin on 13 August 2009, 12:05Fast har du tid att gå in så ofta så har du tid att klicka några gånger extra också 😉
Allvarligt talat så har denna diskussionen varit förr och jag tror ärligt talat att Olle inte vill ta bort tävlingarna ur diskussionslistan. Han vet att det finns de s
Fast har du tid att gå in så ofta så har du tid att klicka några gånger extra också 😉
Allvarligt talat så har denna diskussionen varit förr och jag tror ärligt talat att Olle inte vill ta bort tävlingarna ur diskussionslistan. Han vet att det finns de s