Quote from Jan Lundquist on 13 August 2009, 12:31"Använd listan över diskussioner där du har olästa inlägg, så halverar du antalet klick för tävlingar"
Fast hur vet jag om det är en tävling för mig eller inte om det står "motionsloppet" eller liknande. Jag är mest intresserad av att delta i eller åskåda
"Använd listan över diskussioner där du har olästa inlägg, så halverar du antalet klick för tävlingar"
Fast hur vet jag om det är en tävling för mig eller inte om det står "motionsloppet" eller liknande. Jag är mest intresserad av att delta i eller åskåda
Quote from Funbeat user on 16 August 2009, 13:03Jag har nog inte mer tid än andra men jag kanske använder fb på ett mer effektivt sätt än vissa? 😉
Och allvarligt talat så är det många som tycker att saker och ting ska vara på både det ena och andra sättet här i världen. Jag håller aldrig med om det i
Jag har nog inte mer tid än andra men jag kanske använder fb på ett mer effektivt sätt än vissa? 😉
Och allvarligt talat så är det många som tycker att saker och ting ska vara på både det ena och andra sättet här i världen. Jag håller aldrig med om det i
Quote from Bjarne Lewin on 18 August 2009, 16:53Wow Andreas! Du har ju en kreativ sida (H:) Ett riktigt bra förslag ju!
Jag vägrar inte tävlingsöversikten. Den är jättebra när man sitter och vill hitta tävlingar men den är absolut inte någon inspirationskälla. När man går in där är man ju redan inspir
Wow Andreas! Du har ju en kreativ sida (H:) Ett riktigt bra förslag ju!
Jag vägrar inte tävlingsöversikten. Den är jättebra när man sitter och vill hitta tävlingar men den är absolut inte någon inspirationskälla. När man går in där är man ju redan inspir
Quote from Funbeat user on 29 August 2009, 10:31Ja det var ju tur att du tyckte att jag hade mer än en sida. 🙂
Tävlingar är ju av intresse för alla och borde därför inte gömmas under grupper. Jag kan mycket väl vara intresserad av en tävling i triathlon, marathon eller hoppjerka. Däremot kanske jag
Ja det var ju tur att du tyckte att jag hade mer än en sida. 🙂
Tävlingar är ju av intresse för alla och borde därför inte gömmas under grupper. Jag kan mycket väl vara intresserad av en tävling i triathlon, marathon eller hoppjerka. Däremot kanske jag