Quote from Guest on 22 November 2014, 19:04Varför syns inte det som reggats som tävling i nyhetsströmen? Vet inte om det gäller alla och jämt men har upptäck det några gånger senaste veckorna
Varför syns inte det som reggats som tävling i nyhetsströmen? Vet inte om det gäller alla och jämt men har upptäck det några gånger senaste veckorna
Quote from Funbeat user on 22 November 2014, 19:14Har du lagt in tävling på förhand? Då är det inte senaste inlägg utan kl00:00 och kanske inte syns då din nyhetsflöde är full
Har du lagt in tävling på förhand? Då är det inte senaste inlägg utan kl00:00 och kanske inte syns då din nyhetsflöde är full
Quote from paceUP! on 23 November 2014, 06:47Samma problem för mig och andra. Har fungerat tidigare. Flödet för dygnet är inte fullt.
Samma problem för mig och andra. Har fungerat tidigare. Flödet för dygnet är inte fullt.
Quote from Funbeat user on 23 November 2014, 07:44Vill man absolut att passet ska synas kan man kopiera passet och sen radera den gamla versionen.
Vill man absolut att passet ska synas kan man kopiera passet och sen radera den gamla versionen.
Quote from Funbeat user on 23 November 2014, 10:01Menar du att passet ligger kvar när man planerade tävlingen? Hur som helst så var det inte förr det har alltid fungerat förutom senaste veckorna. Upptäckte det första gången den 15/11 och nu en massa dänger till (4-6 st,), så det måste ha hänt något
Menar du att passet ligger kvar när man planerade tävlingen? Hur som helst så var det inte förr det har alltid fungerat förutom senaste veckorna. Upptäckte det första gången den 15/11 och nu en massa dänger till (4-6 st,), så det måste ha hänt något
Quote from Funbeat user on 23 November 2014, 11:07Nä, så menade jag inte (tror jag) (om frågan nu ställdes till mig). Om du fyller i ett pass i framtiden blir det ett planerat pass och tidsstämpeln för registreringen av passet blir 00:00 (på morgonen) den dagen. Tidsstämpeln uppdateras inte när du klicka
Nä, så menade jag inte (tror jag) (om frågan nu ställdes till mig). Om du fyller i ett pass i framtiden blir det ett planerat pass och tidsstämpeln för registreringen av passet blir 00:00 (på morgonen) den dagen. Tidsstämpeln uppdateras inte när du klicka
Quote from Funbeat user on 23 November 2014, 11:32Jo jag är med på vad du säger och menar. Jag tror dock att det är ett annat problem också, känns inte som om det är full för dagen i flödet utan något blir knas med tävlingar, ska prova att testa lite grejer.
Jo jag är med på vad du säger och menar. Jag tror dock att det är ett annat problem också, känns inte som om det är full för dagen i flödet utan något blir knas med tävlingar, ska prova att testa lite grejer.
Quote from Funbeat user on 23 November 2014, 15:58Kanske inte exakt samma men känns väldigt relaterat. Jag sprang - liksom en del andra - Stockholm Tunnel Run igår och hade redan tidigare markerat att jag skulle springa det. När jag sedan registrerade min runda igår föreslog Funbeat - precis som vid andr
Kanske inte exakt samma men känns väldigt relaterat. Jag sprang - liksom en del andra - Stockholm Tunnel Run igår och hade redan tidigare markerat att jag skulle springa det. När jag sedan registrerade min runda igår föreslog Funbeat - precis som vid andr
Quote from Funbeat user on 23 November 2014, 16:18Jo det är nog exakt det problemet jag är ute efter, även att det funkat förr bekräftar du.
Jo det är nog exakt det problemet jag är ute efter, även att det funkat förr bekräftar du.
Quote from Funbeat user on 23 November 2014, 16:51Hade samma problem som Jimmy igår, men nu gick det att koppla min runda till Tunnelloppet, och det syns dom vanligt i min ström, så nån måste ha fixat nåt
Hade samma problem som Jimmy igår, men nu gick det att koppla min runda till Tunnelloppet, och det syns dom vanligt i min ström, så nån måste ha fixat nåt