Quote from paceUP! on 27 December 2014, 15:49Nu är genomförd tävling borta ur nyhetsflödet igen:-(
Nu är genomförd tävling borta ur nyhetsflödet igen:-(
Quote from Tobias Barkman on 31 December 2014, 00:23Jag tror inte det är tävlingsspecifikt - det verkar vara samma sak med träningspass som är inplanerade sen tidigare...
Jag tror inte det är tävlingsspecifikt - det verkar vara samma sak med träningspass som är inplanerade sen tidigare...
Quote from Funbeat user on 31 December 2014, 07:37Ni som inte ser det kan ni ser siste inlägg från dagen innan?
Om inte är det säkert så din pass syns inte då de är alltid första inlägg kl 00:00 oavsett vilket tid du markera genomförde
Ni som inte ser det kan ni ser siste inlägg från dagen innan?
Om inte är det säkert så din pass syns inte då de är alltid första inlägg kl 00:00 oavsett vilket tid du markera genomförde
Quote from paceUP! on 31 December 2014, 15:06Aha Ida; ännu värre.
Aha Ida; ännu värre.
Quote from Tobias Barkman on 1 January 2015, 11:18Jag ser flera dagar tillbaka i tiden i strömmen, men inte inplanerade och genomförda pass/tävlingar.
(Ser av någon anledning även ett pass från en jag följer med datum 2007 - men det är en helt annan bugg...)
Jag ser flera dagar tillbaka i tiden i strömmen, men inte inplanerade och genomförda pass/tävlingar.
(Ser av någon anledning även ett pass från en jag följer med datum 2007 - men det är en helt annan bugg...)
Quote from Funbeat user on 1 January 2015, 14:00Ser du ny skapat pass?
Annars kan du har tryckte på sluta följa eller vad den heter på dig själva
Ser du ny skapat pass?
Annars kan du har tryckte på sluta följa eller vad den heter på dig själva
Quote from Tobias Barkman on 7 January 2015, 15:26Jag ser mina pass i nyhetsströmmen om jag registrerar dem direkt. Jag ser inte mina inplanerade&genomförda pass.
Minst en av de som följer mig (han som gjorde mig uppmärksam på buggen) ser mina pass i sina nyhetsströmmar om jag registrerar dem direkt, m
Jag ser mina pass i nyhetsströmmen om jag registrerar dem direkt. Jag ser inte mina inplanerade&genomförda pass.
Minst en av de som följer mig (han som gjorde mig uppmärksam på buggen) ser mina pass i sina nyhetsströmmar om jag registrerar dem direkt, m
Quote from Tobias Barkman on 7 January 2015, 15:48Nu har vi gjort en empirisk undersökning, och när han gör samma sak kan jag se det i min nyhetsström. Det verkar alltså bara gälla mig...alltså hade jag fel, det här är något annat.
Nu har vi gjort en empirisk undersökning, och när han gör samma sak kan jag se det i min nyhetsström. Det verkar alltså bara gälla mig...alltså hade jag fel, det här är något annat.
Quote from Funbeat user on 13 January 2015, 09:09Tidigare inplanerade pass eller tävlingar syns inte för mig heller. Om jag däremot går in i passet en gång till, klickar på redigera och sedan spara så dyker det upp.
Tidigare inplanerade pass eller tävlingar syns inte för mig heller. Om jag däremot går in i passet en gång till, klickar på redigera och sedan spara så dyker det upp.
Quote from Funbeat user on 25 January 2015, 13:55Har samma bekymmer men det måste ha kunnat läsas fått en gilla men nu är passet borta i strömmen!!! Det har inte varit så här förut.
Har samma bekymmer men det måste ha kunnat läsas fått en gilla men nu är passet borta i strömmen!!! Det har inte varit så här förut.