Quote from Bjarne Lewin on 25 March 2011, 13:54Ajdå, tänkte inte på det 🙁
men kanske kan skapande av rubrik på tråden ändå vara ett vettigt redskap.
Vi har ju många andra konditionslopp som går över ett antal kilometer som skidåkning, cykling, simning m.m. Problemet med kilometerantal i den nuvara
Ajdå, tänkte inte på det 🙁
men kanske kan skapande av rubrik på tråden ändå vara ett vettigt redskap.
Vi har ju många andra konditionslopp som går över ett antal kilometer som skidåkning, cykling, simning m.m. Problemet med kilometerantal i den nuvara
Quote from Magnus Gelang on 25 March 2011, 15:55Håller helt med trådstartaren.
Håller helt med trådstartaren.
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 15:59(t+) (t+) (t+)
(t+) (t+) (t+)
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 16:10Jag har tänkt på det här många gånger. Speciellt efter att ibland ha klickat bort ett tjugotal 5 och 10 km-lopp på platser i landet som jag aldrig hört talas om.
Då har jag varit nära att posta ett sådant här förslag, men så har jag kommit på att då kans
Jag har tänkt på det här många gånger. Speciellt efter att ibland ha klickat bort ett tjugotal 5 och 10 km-lopp på platser i landet som jag aldrig hört talas om.
Då har jag varit nära att posta ett sådant här förslag, men så har jag kommit på att då kans
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 16:23Mikael:
Om du har valet att välja så blir det ju samma som idag, fast under en egen rubrik.
Mikael:
Om du har valet att välja så blir det ju samma som idag, fast under en egen rubrik.
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 16:29Ja, fast för mig skulle resultatet bli detsamma eftersom jag skulle vara medlem av den gruppen och ändå se alla nya tävlingar i flödet. Förslaget gynnar ju bara den som väljer att gå ur gruppen "Tävlingar".
Ja, fast för mig skulle resultatet bli detsamma eftersom jag skulle vara medlem av den gruppen och ändå se alla nya tävlingar i flödet. Förslaget gynnar ju bara den som väljer att gå ur gruppen "Tävlingar".
Quote from Funbeat user on 26 March 2011, 10:42Håller helt med trådstartaren.
Håller helt med trådstartaren.
Quote from Funbeat user on 26 March 2011, 17:19Mikael,
Fördelen är ju om du väljer att klicka på "Olästa" för då får du ju en möjlighet att markera en massa tävlingar som ointressanta på en och samma gång (eller välja ut de intressanta).
Sedan kanske du inte slipper tävlingar helt om du läser flödet
Mikael,
Fördelen är ju om du väljer att klicka på "Olästa" för då får du ju en möjlighet att markera en massa tävlingar som ointressanta på en och samma gång (eller välja ut de intressanta).
Sedan kanske du inte slipper tävlingar helt om du läser flödet
Quote from Funbeat user on 26 March 2011, 21:57Håkan, du har säkert rätt. Det finns fördelar. Man skulle också kunna hantera tävlingar som helt fristående från diskussioner. Men då skulle det vara bra om man kunde flagga dem som något man vill bevaka och följa (i linje med ett annat nyligen aktualiser
Håkan, du har säkert rätt. Det finns fördelar. Man skulle också kunna hantera tävlingar som helt fristående från diskussioner. Men då skulle det vara bra om man kunde flagga dem som något man vill bevaka och följa (i linje med ett annat nyligen aktualiser
Quote from Funbeat user on 26 March 2011, 21:59Inlagda lopp hamnar i "Tävlingskalendern" och ev. diskussioner startas i gruppen.
Inlagda lopp hamnar i "Tävlingskalendern" och ev. diskussioner startas i gruppen.