Quote from Guest on 1 August 2012, 23:48Sprang Kalmarmilen ikväll! Ska springa Malmöhalvmarathon nästa helg någon som har bra tips hur jag ska träna fram till nästa lördag?
Sprang Kalmarmilen ikväll! Ska springa Malmöhalvmarathon nästa helg någon som har bra tips hur jag ska träna fram till nästa lördag?
Quote from Funbeat user on 1 August 2012, 23:58Det handlar snarare om återhämtning än träning!
Jag skulle kört några, 2-3 korta sköna rundor för att hålla musklerna igång utan att köra slut på något.
Det handlar snarare om återhämtning än träning!
Jag skulle kört några, 2-3 korta sköna rundor för att hålla musklerna igång utan att köra slut på något.
Quote from Funbeat user on 2 August 2012, 00:03Tack för tipset tänkte köra ev ett återhämtningspass imorgon sen lite vila !!
Tack för tipset tänkte köra ev ett återhämtningspass imorgon sen lite vila !!
Quote from Funbeat user on 2 August 2012, 10:02Så de jag behöver inte köra något fartpass till nästa lördag?
Så de jag behöver inte köra något fartpass till nästa lördag?
Quote from Ulrika Ekelund on 2 August 2012, 12:39Möjligen hade jag kört ett pass med kortare intervaller för att få upp farten i benen.
T.ex. 12-15 enminutersintervaller.
Möjligen hade jag kört ett pass med kortare intervaller för att få upp farten i benen.
T.ex. 12-15 enminutersintervaller.
Quote from Funbeat user on 2 August 2012, 23:16Hur mång 12-15sek intervaller i så fall?
Hur mång 12-15sek intervaller i så fall?
Quote from Ulrika Ekelund on 3 August 2012, 20:00Alltså, 12-15 stycken enminutersintervaller.
Alltså, 12-15 stycken enminutersintervaller.