Quote from Funbeat user on 1 April 2008, 16:09Ok, kan tänka mig att Erik fått idén att köpa ett därifrån då 🙂
Ok, kan tänka mig att Erik fått idén att köpa ett därifrån då 🙂
Quote from Berit Bengtson on 1 April 2008, 16:10Niklas Jakobsson undrade:
> Om jag förstår det hela rätt så är det alltså "bara" att byra kassett på hjulet?
Ja
> är det svårt att göra det på egen hand?
NejDet behövs en kassettavdragare (för HG-kassett) och en kedjepiska, som används som mothåll.
Avd
Niklas Jakobsson undrade:
> Om jag förstår det hela rätt så är det alltså "bara" att byra kassett på hjulet?
Ja
> är det svårt att göra det på egen hand?
Nej
Det behövs en kassettavdragare (för HG-kassett) och en kedjepiska, som används som mothåll.
Avd
Quote from Funbeat user on 1 April 2008, 16:11Hehe.. ja de köpte nog tillsammans.. men när jag skulle beställa från usa, så sa det att de hade slutat skicka utanför usa.
Hehe.. ja de köpte nog tillsammans.. men när jag skulle beställa från usa, så sa det att de hade slutat skicka utanför usa.
Quote from Lotta W on 1 April 2008, 17:20Håkan, vad är det som är dåligt med avdragaren från Biltema?
Håkan, vad är det som är dåligt med avdragaren från Biltema?
Quote from Funbeat user on 1 April 2008, 17:22materialkvaliten.
materialkvaliten.
Quote from ellen olsson on 1 April 2008, 18:33> Hjulen behöver iofs bara vara godkända om det blir koll, vilket det tydligen inte är särskilt ofta, men vågar du chansa?
Det finns en hel del kommissarier som har rätt bra koll på det. Det råkar dessutom vara den utrustningsdetalj som är i princip enkl
> Hjulen behöver iofs bara vara godkända om det blir koll, vilket det tydligen inte är särskilt ofta, men vågar du chansa?
Det finns en hel del kommissarier som har rätt bra koll på det. Det råkar dessutom vara den utrustningsdetalj som är i princip enkl
Quote from Håkan Öhling on 1 April 2008, 19:07Tom jag har lärt mig byta kassett, Niklas. Så det kan du lära dig 🙂 Klart du ska ha Zipp 404. Jag har eventuellt ett par till salu 😉
Tom jag har lärt mig byta kassett, Niklas. Så det kan du lära dig 🙂 Klart du ska ha Zipp 404. Jag har eventuellt ett par till salu 😉
Quote from ellen olsson on 1 April 2008, 19:24Torbjörn: Ska du byta till Lew? 🙂
Torbjörn: Ska du byta till Lew? 🙂
Quote from Lotta W on 1 April 2008, 21:16Håkan, ah, de är troligtvis ojämna i kvaliteten då: har nämligen en egen därifrån och har inte haft några problem 🙂
Håkan, ah, de är troligtvis ojämna i kvaliteten då: har nämligen en egen därifrån och har inte haft några problem 🙂
Quote from Berit Bengtson on 1 April 2008, 21:30Ojämnhet låter troligt, eller så har Biltema bytt leverantör.
De köper säkert enbart från den billigaste leverantören.Att ta med sig ett hjul och stå vid cykelpryl-hyllan och prova sig fram till en passande avdragare verkar lite.......
Ojämnhet låter troligt, eller så har Biltema bytt leverantör.
De köper säkert enbart från den billigaste leverantören.
Att ta med sig ett hjul och stå vid cykelpryl-hyllan och prova sig fram till en passande avdragare verkar lite.......