Quote from Guest on 14 April 2010, 16:45Funderar på att köpa ett par lättare tävlingsskor. Vad har ni för rekommendationer? Jag är pronerare.
Funderar på att köpa ett par lättare tävlingsskor. Vad har ni för rekommendationer? Jag är pronerare.
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 16:55Stadium brukar rea riktigt bra tävlingsskor från Brooks ... har du tur har det fortf fjolårsmodellen för 3-400 kr.
Stadium brukar rea riktigt bra tävlingsskor från Brooks ... har du tur har det fortf fjolårsmodellen för 3-400 kr.
Quote from Elias Engqvist on 14 April 2010, 17:08Nä, kalle, skit i pronerandet, du ska ha såna här: (Det har riktiga triathleter)
BILD:http://www.venkanto.se/res/Skor/s9mrs011lgsilver_black.jpg
http://www.venkanto.se/Skor.html
Nä, kalle, skit i pronerandet, du ska ha såna här: (Det har riktiga triathleter)
BILD:http://www.venkanto.se/res/Skor/s9mrs011lgsilver_black.jpg
Quote from Lotta W on 14 April 2010, 20:21Tur att man inte är riktig triathlet och därför har större valfrihet 😉
Tur att man inte är riktig triathlet och därför har större valfrihet 😉
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 20:58Kalle,
Har tyvärr inga konkreta tips på skor men är rädd för att kombinationen lätt tävlingssko och pronerare inte är direkt självklar. Tyvärr blir de skor som är lite mer uppbyggda också lite tyngre...
/K
Kalle,
Har tyvärr inga konkreta tips på skor men är rädd för att kombinationen lätt tävlingssko och pronerare inte är direkt självklar. Tyvärr blir de skor som är lite mer uppbyggda också lite tyngre...
/K
Quote from Elias Engqvist on 14 April 2010, 22:16Christer 🙂
Christer 🙂
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 22:27vilken distans tävlar du på ?
själv pronerar jag något men eftersom jag tävlar upp till 10km löpning funkar det för mig med ett par Saucony fastwitch. för träning använder jag ett par tyngre skor med bättre stöd.
skulle jag köra ironman med avslutande m
vilken distans tävlar du på ?
själv pronerar jag något men eftersom jag tävlar upp till 10km löpning funkar det för mig med ett par Saucony fastwitch. för träning använder jag ett par tyngre skor med bättre stöd.
skulle jag köra ironman med avslutande m
Quote from Lotta W on 14 April 2010, 22:28Å andra sidan kan det vara kul att glänsa med ett par glittriga skor; det är inget man skulle ta på sig vid något annat tillfälle! Mina några år gamla tävlingsskor har lite silvertråd i skosnörena och det gör dem säkert 10s snabbare per km. Tänk vad mycke
Å andra sidan kan det vara kul att glänsa med ett par glittriga skor; det är inget man skulle ta på sig vid något annat tillfälle! Mina några år gamla tävlingsskor har lite silvertråd i skosnörena och det gör dem säkert 10s snabbare per km. Tänk vad mycke
Quote from j sollerman on 15 April 2010, 16:03I år blir det från sprint till IM. Får kanske nöja mig med mina tunga träningspjux, då har jag alltid något att skylla på efteråt..
I år blir det från sprint till IM. Får kanske nöja mig med mina tunga träningspjux, då har jag alltid något att skylla på efteråt..
Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 16:16En ytterligare aspekt Kalle är ju att just den här maran prioriterar i alla fall jag att gå i mål bra mycket högre än att kapa ett par minuter i tid. Ett knä som säger tvärnej med 10 km kvar vore ju någonstans den ultimata käftsmällen... Därför lutar jag
En ytterligare aspekt Kalle är ju att just den här maran prioriterar i alla fall jag att gå i mål bra mycket högre än att kapa ett par minuter i tid. Ett knä som säger tvärnej med 10 km kvar vore ju någonstans den ultimata käftsmällen... Därför lutar jag