Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 13:11Det beror på vem du tävlar mot.
Det beror på vem du tävlar mot.
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 13:16Jag tävlar mot de andra i min tävlingsklass.
Jag tävlar mot de andra i min tävlingsklass.
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 13:21Skit i pulsmätare och andra prylar , de är bara att köra på känsla.
De andra är minst lika trötta som du .....
Skit i pulsmätare och andra prylar , de är bara att köra på känsla.
De andra är minst lika trötta som du .....
Quote from ellen olsson on 9 October 2009, 13:24Det viktigaste är sagt. Tappa inte rullen och tänk på att de andra också blir trötta efterhand.
Det viktigaste är sagt. Tappa inte rullen och tänk på att de andra också blir trötta efterhand.
Quote from Jonathan Lilja Lindström on 9 October 2009, 13:27Många får också en ökad puls under den stressen som en tävling innebär, så att man orkar snitta högre medelpuls än en vanlig träning.
Många får också en ökad puls under den stressen som en tävling innebär, så att man orkar snitta högre medelpuls än en vanlig träning.
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 13:52Mats: Ja, motionslopp också, men bara för dem som vill vinna över andra och inte har picknick i alla depåer.
Mats: Ja, motionslopp också, men bara för dem som vill vinna över andra och inte har picknick i alla depåer.
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 13:59Som gröngöling är det ett klokt råd att känna efter om man hinner vila upp sig mellan rycken. Ligger du på konstant väldigt hög puls och inte hinner "landa" mellan backarna och rycken i början av loppet kommer du inte att orka hänga med så länge.
Som gröngöling är det ett klokt råd att känna efter om man hinner vila upp sig mellan rycken. Ligger du på konstant väldigt hög puls och inte hinner "landa" mellan backarna och rycken i början av loppet kommer du inte att orka hänga med så länge.
Quote from Funbeat user on 10 October 2009, 17:52Tyckte jag läste nån artikel nyligen om en snubbe som vann för att han inte hängde på täten. De körde slut på sig medan han malde på och gick förbi så småning om. Antagligen i långloppscupen, kolla där.
/Fredrik
Tyckte jag läste nån artikel nyligen om en snubbe som vann för att han inte hängde på täten. De körde slut på sig medan han malde på och gick förbi så småning om. Antagligen i långloppscupen, kolla där.
/Fredrik
Quote from Funbeat user on 10 October 2009, 18:22Det gäller att "veta" vilka tätgrupper som kan gå hem. Det kallas erfarenhet-rutin-känsla.
Det gäller att "veta" vilka tätgrupper som kan gå hem. Det kallas erfarenhet-rutin-känsla.